شهرداری اصفهان در بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر پیشرو است

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: مجموعه شهرداری اصفهان به عنوان نهاد الگو در خصوص مدیریت مصرف انرژی همچنین توسعه بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر است.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم همکاری با وزارت نیرو و شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و همگامی با شهروندان اصفهانی در خصوص تأمین برق پایدار در شرایط فعلی، شهرداری اصفهان به عنوان بزرگترین مصرف کننده بخش عمومی، سلسله اقدامات و برنامه‌ریزی‌های منسجمی در این خصوص انجام داده است.

وی افزود: ایجاد شبکه هوشمند در تأسیسات و تجهیزات شهری، تعدیل ساعات کار آبنماها، حذف نورپردازی‌های غیرضرور، ایجاد سامانه مانیتورینگ تأسیسات، هوشمندسازی سامانه‌های روشنایی و نورپردازی و دیگر تأسیسات شهری همچنین کاهش بار مصرفی در ساعات پیک مصرف از جمله اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری در این خصوص است.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: استقرار استانداردهای بین‌المللی در حوزه مدیریت مصرف انرژی از جمله استاندارد ایزو ۱۶۰۰۰ در مدیریت مصرف موتورخانه‌های حرارتی استقرار ایزو ۵۰۰۰۱ در مدیریت انرژی ساختمان‌های اداری و خدماتی شهرداری از دیگر اقدامات در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری اصفهان به عنوان نهاد الگو در خصوص مدیریت مصرف انرژی همچنین توسعه بهره‌گیری از انرژی‌های تجدید پذیر تمامی توان خود را به کار می‌گیرد تا مجموعه شرکت توزیع برق و عوامل آن بتوانند برقی پایدار برای شهروندان فراهم کنند.

کد خبر 466813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.