قالیباف: اولویت مجلس شورای اسلامی سفر به استان‌های کم‌برخوردار است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت میدانی با اولویت مناطق محروم صورت می گیرد، گفت: طبق شاخص های مختلف، استان چهارمحال و بختیاری از امکانات لازم برخوردار نیست که با توجه به نزدیکی بررسی لایحه بودجه سال آینده، رفع این مسائل و مشکلات باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف که با هدف نظارت میدانی در استان چهارمحال و بختیاری حضور یافته، صبح امروز -چهارشنبه، ۱۷ دی ماه- پس از ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های قبلی و رویکرد تحولی مجلس، نظارت میدانی از اولویت‌های کار این قوه است، اظهار کرد: نظارت‌های میدانی با اولویت مناطق محروم صورت می‌گیرد که در این سفر که سومین بازدید و نظارت میدانی مجلس است، به استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد آمدیم.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده و بر اساس شاخص‌های مختلف کشور، استان چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف، فاقد امکانات لازم و مورد نیاز است، به همین جهت این استان را در اولویت قرار دادیم. برای ما توفیق است که در خدمت مردم عزیز، ولایتمدار، شهیدپرور و مسئولان این استان باشیم و از مناطق محروم، حوزه‌های مختلف صنعتی و… استان در این ۴۸ ساعت بازدید و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم در این سفر نسبت به مسائل و مشکلات مختلف استان چهارمحال و بختیاری به یک جمع بندی خوب برسیم، تصریح کرد: با عنایت به اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ هستیم، لازم است در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های سال آینده، تصمیمات خوبی برای تکمیل و پیشرفت پروژه‌هایی که در برنامه بازدید و نظارت میدانی است، بگیریم.

کد خبر 466801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.