اجرای ۲۶۰ پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نیکوکار

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اجرای ۲۶۰ پروژه داوطلبانه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در راستای کمک به محرومان جامعه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان؛ محمدنوید متقی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به همت داوطلبان و خیران هلال‌احمر استان در شهریورماه، ۲۶۰ پروژه داوطلبی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها با مشارکت ۹۷۸ داوطلب در شعب سراسر استان در قالب کمک‌های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران نیازمند صورت گرفته است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه‌ها شامل اهدای هزینه دارو و درمان، اهدای کمک جهیزیه، ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب، تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی، اهدای هزینه تحصیل مددجویان، خاک‌ریزی و تسطیح ساختمان پایگاه امدادی توسط داوطلبان بوده است.

متقی تصریح کرد: برپایی ایستگاه سلامت، توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، اهدای تانکر آب، توزیع موادغذایی بین نیازمندان و ایجاد پروژه‌های کارآفرینی از دیگر پروژه‌های حمایتی اجرا شده در این مدت بوده است، ارزش ریالی پروژه‌های مذکور بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های داوطلبی در این مدت بیش از ۳۸ هزار و۸۶۴ مددجو از منافع حاصل از این پروژه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر 466788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.