لیاقت پیروزی در این بازی را داشتیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم اما با توجه به عملکرد خوب تیم سپاهان ما لایق پیروزی در این بازی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروش رفیعی _ امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه - پس از بازی تیمش با پرسپولیس، اظهار کرد: این بازی تماشاگر پسند و خوب بود، بازی تیم سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است. آرزو دارم این شرایط بهتر شود تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر باشند و از نزدیک شاهد بازی تیم محبوبشان باشند، دلتنگ هواداران و جو گذشته هستیم.

وی ادامه داد: برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، اما با توجه به عملکرد خوب تیم سپاهان ما لایق پیروزی در این بازی بودیم. سعی داریم در همه بازی‌ها با انگیزه ظاهر شویم، با توجه به اینکه هواداران در ورزشگاه حضور ندارند احتمال برد تیم ما باید در همه بازی‌ها برابر باشد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان افزود: داور این بازی جز قدیمی‌ها است، دوست دارم در همه مسابقات از داوری حمایت کنم و امیدوارم شرایط برای داوران نیز بهتر شود تا شاهد عملکرد بهتری از آنها باشیم. شجاع خلیل زاده برای زندگی خود تصمیم گرفت و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

داور بازی خوب عملکرد

همچنین سجاد شهباز زاده پس از بازی تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: در بخش داوری صحنه خاصی وجود نداشت و از نظر من داور این بازی خوب عمل کرد.

کد خبر 466735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.