عالیشاه: عجیب بود که آن صحنه پنالتی گرفته نشد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:حق ما به همین راحتی خورده شد و امیدوارم فدراسیون که هزینه های میلیاردی می کند، VAR را نیز وارد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید عالیشاه پس از بازی تیمش برابر سپاهان در خصوص صحنه رخ داده در محوطه جریمه، اظهار کرد: صد در صد پنالتی بود. اشکان خورشیدی داور خوب و تجربه داری است و در آن صحنه ندید اما ولیسیانی من را زد. قبل آن نیز روی احمد نورالله‌ی پنالتی شد و پس از آن روی من صد در صد پنالتی بود و کمک داور کنار دروازه را برای کمک به داور گذاشته شده است و برای من عجیب بود که پنالتی به نفع ما گرفته نشد.

وی ادامه داد: تیم ما تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهد و مهم نیست چه کسی در بازی گل بزند. همه دست در دست هم می‌دهند مفید واقع شوند و نمی‌خواهیم تیم را تحت فشار قرار دهیم. می‌بینید به همین راحتی حق ما خورده شد و امیدوارم VAR هر چه سریع‌تر وارد شود. فدراسیون که هزینه‌های میلیاردی می‌کند، این کار را نیز انجام دهد.

عالیشاه در رابطه با دربی افزود: امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند برنده میدان شود و به هواداران قول می‌دهم تمام توان خود را می‌گذاریم که بتوانیم با ۳ امتیاز خارج شویم.

کد خبر 466733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.