حسینی: چند تیم برای این روزهای پرسپولیس برنامه‌ریزی کرده بودند!

کاپیتان پرسپولیس برنامه‌ریزی‌های چند تیم دیگر را مقصر ناکامی‌های این روزهای تیمش می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جلال حسینی پس از تساوی برابر تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود اما بچه‌هایمان خیلی زحمت کشیدند. بازی خوبی را انجام دادیم اما نتوانستیم ببریم اما انشاالله بازی بعدی را خواهیم برد.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های چند وقت اخیر چند تیم در خصوص سرخ‌پوشان، خاطرنشان کرد: همه چیز مشخص بود. یکی دو تیم برای همین روزها برنامه‌ریزی کرده بودند. حرف‌هایی که آن‌ها در ماه‌های گذشته می‌زدند به این دلیل بود که منتظر این روزها بودند. متأسفانه همه نیز فریب خورده و چهار-پنج تیم‌ها با آن‌ها متحد شدند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری و کارهایی که به نفع تیم‌های دیگر انجام می‌شود، همه مشخص است اما کارمان را انجام می‌دهیم. فعلاً سکوت کرده‌ایم اما همه حرف‌ها زده خواهد شد.

حسینی در خصوص سه تساوی پشت سر هم این تیم، تصریح می‌کند: بازی مقابل نساجی با آن شرایط زمین بازی کردیم و دو دیدار سخت نیز پشت سر گذاشتیم و حالا برای دربی آماده می‌شویم.

مدافع پرسپولیس با انتقاد از عملکرد داوری، گفت: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و آماده خواهیم شد. همان طور که گفتم باید درباره داوری‌ها صحبت کنیم. ببینید که داوری‌ها و برخی کارهایی که انجام می‌دهند، واقعاً خنده‌دار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روی عالیشاه خطا پنالتی انجام شده یا خیر، اضافه کرد: شما فقط درباره یک صحنه مشکوک به پنالتی که دیدید صحبت می‌کند. متأسفانه چندین بار می‌خواستیم ضد حمله بزنیم که بازیکن حریف خطا می‌کرد. این چیزهایی که چند تیم آن را برنامه‌ریزی کرده و دارند انجامش می‌دهند.

کد خبر 466732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.