حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است

دریادارموسوی در تشریح ابعاد مختلف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: بحمدلله ویژگی‌هایی در پهپادهای ارتش فراهم شده است که با استفاده از سامانه‌های موشکی و تیرباری، عملیات موفقی علیه پرنده‌های بدون سرنشین و با سرنشین مهاجم در ارتفاعات بلند، انجام دهند.

وی با تاکید بر بی اثر بودن تحریم‌های ظالمانه دشمن و محدودیت‌هایی که در زمینه واردات و صادرات تجهیزات دفاعی انجام داده است، افزود: توانایی، استعدادها و تعهد متخصصان غیور ارتش موجب شده تا بروزتر ین موشک‌های هوا به سطح و همچنین بمب‌های نقطه زن و هوشمند، بر روی پهپادها تجهیز شود که انهدام اهداف ثابت و متحرک در زمین و دریا را ممکن ساخته است.

معاون عملیات ارتش خاطرنشان کرد: نصب و استفاده از سامانه‌های مقابله با جنگ الکترونیک در پهپادهای ارتش، موجب شده است که این پهپادها به راحتی از سامانه‌های راداری عبور کرده و اهداف مورد نظر را در فواصل دور با کمترین خطای ممکن مورد تهاجم و حمله قرار بدهند.

امیر دریادار موسوی، حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا را از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی دانست.
 

کد خبر 466728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.