حمید مطهری: سعی در کنترل استرس بازی کنان داریم اما نمی‌شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه قدر سعی می‌کنیم استرس بازیکنان را کنترل کنیم نمی‌شود و با استرس بازی می‌کنند. همه با تمام وجود بازی می‌کنند اما نگرانی و استرس بخاطر فشارهایی که در مدت بخاطر مساوی‌ها روی تیم بوده است در آن‌ها وجود دارد.

به گزارش ایمنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بازی هیجانی بود. فشار روانی که روی تیم ما وجود دارد بار سنگینی روی دوش تیم قرار داده است. نمی‌دانم یک تیم باید چگونه تلاش می‌کرد تا مورد قبول باشد و این فشارها کم شود. هر چه قدر سعی می‌کنیم استرس بازیکنان را کنترل کنیم نمی‌شود و با استرس بازی می‌کنند. همه با تمام وجود بازی می‌کنند اما نگرانی و استرس بخاطر فشارهایی که در مدت بخاطر مساوی‌ها روی تیم بوده است در آن‌ها وجود دارد. سپاهان تیم قابل احترامی است. هر دو تیم به دنبال این بودند بازی خوبی به نمایش بگذارند. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های بهتری ایجاد کردند.

مطهری در خصوص موقعیت‌ها و شکل بازی دو تیم، بیان کرد: ما کنترل بازی را بخصوص در نیمه دوم در اختیار داشتیم اما باید ریتم بازیمان را مقداری سریع‌تر کنیم و در کار تیمی را با تلاش و تمرین بیشتر هماهنگ کنیم.
پشت مدافعانمان موقعیتی به سپاهان ندادیم و همه موقعیت‌های حریف در جلوی مدافعان و در پشت باکس بود. در دقیقه نود دو موقعیت خطرناک را حامد گرفت.

وی افزود: ما نیز موقعیت‌های خوبی در نیمه داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم. در نهایت باید این بار روانی از روی دوش بازیکنان ما برداشته شود که بخش اعظم آن بر عهده ما به عنوان کادر فنی است.
مطهری در خصوص مساوی‌های زیاد تیم پرسپولیس گفت: طبیعتاً ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و فرم بازی ما نیز گویا این مسئله است اما تحلیل‌های دوستان است که این طور نشان می‌دهند که ما به دنبال مساوی هستیم در صورتی که این طور نیست. و دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی در خصوص برنامه تیم برای دربی، اظهار کرد: همیشه یک شکل تعریف شده در تیم داریم با وظایف متفاوت. ما خودمان را برای دربی آماده می‌کنیم و مشکلی نداریم. در این زمان‌ها همیشه در مورد مهاجمان ما صحبت می‌کنند در صورتی که ما یک تیم منسجم هستیم و باید در خصوص تیم صحبت شود.

مطهری در پاسخ خبرنگار در خصوص این که بخاطر حفظ روحیه تیم محافظ کارانه بازی کرده و تن به مساوی دادید، گفت: مگر می‌شود در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی و در زمین خود برای مساوی به میدان بروی؟ دوستان تحلیل‌های متفاوی بر این دارند که ما برای مساوی بازی کردیم که هیچ کدام از این صحبت‌ها و تحلیل‌ها را قبول ندارم. ما دنبال سه امتیاز بودیم و در نیمه دوم نیز موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. مساوی نظر دوستان است.

کد خبر 466719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.