در یارگیری کم کاری کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در فوتبال نود الی هفتاد دقیقه پرس از زمین حریف سخت است که در تمرینات سعی کردیم این آمادگی را برای بازیکنان به وجود بیاوریم. روی یک سانتر به گل رسیدیم ولی باتوجه به تاکیداتی که بود در یار گیری کم کاری کردیم و گل دوم را خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی پس از شکست تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: در نیمه اول  سعی کردیم پرس از زمین حریف داشته باشیم که در جا به جا شدن بازیکنان مخصوص خط هافبک دفاعی تاخیر داشتیم، اما خیلی مواقع هم موفق بودیم و موقعیت به دست آوردیم که از آن ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم سعی کردیم گل خورده را جبران کنیم و پرس از بالا را نگه داریم.
وی ادامه داد: در فوتبال نود الی هفتاد دقیقه پرس از زمین حریف سخت است که در تمرینات سعی کردیم این آمادگی را برای بازیکنان به وجود بیاوریم. روی یک سانتر به گل رسیدیم ولی باتوجه به تاکیداتی که بود در یار گیری کم کاری کردیم و گل دوم را خوردیم ولی توپی نبود که بخواهد گل شود. قبل از به ثمر رسیدن گل دوم تراکتور موقعیت داشتیم، اما استفاده نکردیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه به تیم ذوب آهن امیدوار هستم، تصریح کرد: در فوتبال اگر از موقعیت ها استفاده نکنی آسیب می بینی، باید در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم. در بازی با پرسپولیس هم موقعیت ایجاد می کردیم ولی روی ضربات آخر تمرکز نداشتیم. 
رضایی اضافه کرد: تا آخر فصل بازی های زیادی باقی مانده است برنامه داریم تلاش و تمرکز خود را بیشتر کنیم تا تیم را از این شرایط خارج کنیم، در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است.
وی در خصوص اشتباهات داوری، خاطر نشان کرد: ناداوری در حق ذوب آهن زیاد بوده، به جرعت می توانم بگویم اگر اشتباهات مکرر داوری نبود جایگاه ذوب آهن بین سه تیم اول جدول بود ولی حق این تیم ضایع شده است. از طریق باشگاه و مدیریت باید داوری هارا رصد کنند تا داوران با تجربه برای بازی های ما قرار بگیرند، زیرا اشتباهات داوری که بر علیه ما بوده از طرف داوران بی تجربه به وجود آمده است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: امیدوارم در بازی پیش رو اشتباهات کمتری داشته باشیم و نتیجه را در زمین حفظ کنیم تا تیم از این روال خارج شود.

کد خبر 466708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.