بازیکنانی که جانشین مصدومین تیم بودند به خوبی بازی کردند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مسعود شجاعی به خوبی جای اشکان دژاگه را پر کرد و رهبر خوبی در زمین بود، نبود اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در کیفیت بازی تأثیر داشت ولی جانشینان آنها با انگیزه و خوب بازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا عباس چمنیان پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: پیش بینی این بازی پرفشار را می‌کردیم، ذوب آهن تیم با کیفیتی است و فکر می‌کنم که تمرکز بچه‌های ما فقط در یک صحنه از بین رفت. کسب سه امتیاز در زمین ذوب آهن ارزشمند بود، قبل از بازی اشاره کرده بودم بازیکنانمان بعد از دوهفته‌ای که نتایج مورد قبول را نگرفتند، انگیزه زیادی داشتند تا با پیروزی از بالای جدول دور نمانیم.

وی ادامه داد: بازیکنانمان در هر دو نیمه توانستند در زمان‌های مهم بازی را کنترل کنند، می‌دانستیم ذوب آهن در کناره‌ها و خط حمله بازیکن با کیفیتی دارد که بازیکنانمان با کنترل بازی و استفاده از فرصت‌ها به پیروزی رسیدند. بازی با کیفیت و تماشاگر پسندی داشتیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص مصدومین این تیم، تصریح کرد: مسعود شجاعی به خوبی جای اشکان دژاگه را پر کرد و رهبر خوبی در زمین بود، نبود اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در کیفیت بازی تأثیر داشت ولی جانشینان آنها با انگیزه و خوب بازی کردند.

کد خبر 466697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.