پرسپولیس صفر- سپاهان صفر/ لک ۳ امتیاز را از سپاهان گرفت

با درخشش دروازه بان پرسپولیس دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان

ورزشگاه: آزادی

اخطار: یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس، دقیقه ۸۹)، علی شجاعی (دقیقه ۹۰)- کی روس استنلی (دقیقه ۱۵)، سروش رفیعی (دقیقه ۵۹) از سپاهان

پرسپولیس: حامد لک، علی شجاعی، سیامک نعمتی، جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی نیا، احمد نورالله‌ی (۹۲- مهدی عبدی)، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۸۰- سعید حسین پور)، احسان پهلوان و وحید امیری‌

سرمربی: یحیی گل محمدی

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن (۷۴- علی مصلح)، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی (۹۲- روح الله باقری)، محمدرضا حسینی (۷۴- محمدرضا خلعتبری)، سجاد شهباززاده (۹۱- جلال الدین علیمحمدی) و کی‌روس استنلی (۴۵- محمد محبی)

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: اشکان خورشیدی

شرح بازی:

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که هفته گذشته برابر رقبای قعر جدولی خود بازی برده را از دست داده بودند و همین عاملی بود تا دو تیم با انگیزه‌های بیشتر رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. دو تیم در نیمه نخست چندان دست به ریسک بالا و بازی سراسر تهاجمی نزدند و بیشتر به ارزیابی حریف پرداختند، با این وجود هرچند بازی در نیمه نخست متعادل بود اما سپاهان در خلق موقعیت موفق تر عمل کرد و چند موقعیت خوب روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که راهی به گل پیدا نکرد.

در نیمه دوم این پرسپولیس بود که با توجه به بازی در زمین خودی برای زدن گل و کسب ۳ امتیاز پیش کشیده بود و در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیز سپاهان را تحت فشار گذاشت. شاگردان گل محمدی در این بین دو موقعیت خوب توسط پهلوان داشتند که هیچکدام به گل تبدیل نشد، در ادامه اما بازی متعادل دنبال شد و در انتهای بازی این سپاهان بود که بر خلاف پیش بینی‌ها برای زدن گل برتری پیش کشیده بود و دو موقعیت بسیار خوب را نیز ایجاد کرد که درخشش حامد لک مانع گل شدن آنها شد.

در نهایت دو تیم با تساوی در این دیدار بیشتر به نفع استقلال و دیگر مدعیان کار کردند تا اختلاف امتیاز استقلال با این دو تیم در صدر جدول بیشتر شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- ارسال ضربه آزاد سپاهان از سمت راست در تیر دوم به نورافکن رسید و پاس رو به بیرون او در موقعیتی خطرناک با ضربه مهدی زاده به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷- ارسال بلند اسماعیلی فر درون محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر کی روس استنلی همراه شد اما لک با جایگیری خوب این موقعیت خطرناک را مهار کرد.

دقیقه ۳۸- فرار حسینی از سمت راست با ورود او به محوطه جریمه همراه بود اما ضربه او از زاویه بسته به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰- در یک سوم دفاعی پرسپولیس، سپاهانی‌ها با فشار بالا توپ را از مدافعان پرسپولیس گرفتند و در یک حمله سریع پاس در عمق کی روس به اسماعیلی فر رسید اما شوت خطرناک اسماعیلی فر از داخل محوطه جریمه پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲- توپ در پشت محوطه جریمه سپاهان با سر خوردن بازیکنان سپاهان لو رفت و در ادامه موقعیت خطرناک برای پرسپولیس درون محوطه جریمه به وجود آمد که ضربه احسان پهلوان با شیرجه و مهار خوب نیازمند دفع شد.

دقیقه ۶۸- در یک غفلت از سوی مدافعان سپاهان توپ در موقعیت بسیار خوب پشت مدافعان به پهلوان رسید که ضربه خوب او را باز هم نیازمند با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۸- ارسال از سمت راست با ضربه سر نه چندان خطرناک پهلوان همراه شد و توپ از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳- سروش رفیعی با توپ گیری در میانه میدان تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس پیش آمد و ضربه غافلگیرکننده ای را هم زد که توپ با اختلاف چند سانتی متری نسبت به تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶- ارسال تند زمینی مصلح از سمت چپ در محوطه جریمه پرسپولیس با شوت شهباززاده همراه شد که بار اول توپ به تیر عمودی خورد و در برگشت نیز محبی نتوانست از موقعیت خود در چند قدمی دروازه استفاده کند و حامد لک توپ را برگشت داد.

دقیقه ۹۶- در آخرین ثانیه‌های بازی محبی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی محکم دروازه رقیب را نشانه گرفت اما این حامد لک بود که با رفلکسی مناسب آخرین موقعیت بازی را مهار کرد.

اتفاق ویژه:

پرسپولیس برای سومین فصل متوالی در پیروزی برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی ناکام بود.

بهترین بازیکن:

دو دروازه بان این دیدار پیام نیازمند و حامد لک با واکنش‌های خوبی که در این دیدار داشتند بهترین بازیکنان زمین بودند.

کد خبر 466687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.