کمک مالی یونان به نیازمندان در ایام تعطیلات

مقامات ارشد آتن، پایتخت یونان، پروژه‌های متعددی را برای کمک به افراد آسیب‌پذیر طی تعطیلات کریسمسی آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اعضا شورای شهر آتن با در نظر گرفتن کریسمس متفاوت امسال در پی شیوع بیماری کووید -۱۹، تصمیم گرفتند افراد نیازمند و آسیب‌پذیر را طی این ایام مورد حمایت خود قرار دهند. طی اقدامات شهردار، بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت شهر از کمک‌های مالی برخوردار شده‌اند و در نتیجه تعطیلات کریسمسی را با نشاط بیشتری سپری خواهند کرد. در این راستا، مقامات محلی آتن، به بررسی وضعیت مردم شهر پرداختند و افرادی را که در شرایطی سخت، به خصوص در نتیجه تبعات کرونا، به سر می‌بردند، شناسایی کردند.

بدیهی است که در نتیجه شیوع بیماری کووید -۱۹ بسیاری از مردم آتن بیکار شده و در وضعیتی بحرانی به سر می‌برند. از سوی دیگر، انتشار این ویروس خطرناک مانع از برگزاری مراسم و آئین‌های کریسمس شده و اغلب شهروندان را در شرایط روحی نابسامانی قرار داده است. در نتیجه، شهردار به همراه اعضا شورا تصمیم گرفت حداقل از نظر مالی به افراد نیازمند کمک کند تا بتوانند وسایل مورد نیاز خود برای سال نو را تهیه کنند.

علاوه بر این، شهردار پایتخت یونان تغییراتی در خیابان‌های سراسر شهر به وجود آورده است تا ایمنی تمام شهروندان، به خصوص افراد آسیب‌پذیر را طی بحران سلامت تضمین کند. این در حالی است که بسیاری از مؤسسات خیریه و داروخانه‌ها نیز به شهردار پیوسته و بسته‌هایی از مواد خوراکی، تجهیزات ایمنی شخصی، مواد شوینده منازل، دارو، کارت‌های هدیه برای خرید از سوپرمارکت‌ها و هدایایی برای اعضا خانواده، از کودک گرفته تا بزرگسال، به شهروندان ارائه داده‌اند.

مرکزی برای اهدا بسته‌های حمایتی در شهر اهدا شده است با این حال، افرادی که از نظر جسمی توانایی حضور در این مراکز را ندارند، هدایای خود را در درب منازلشان دریافت خواهند کرد.

کد خبر 466683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.