ذوب آهن ۱ _ ۲ تراکتور/ سه امتیاز سوغاتی تراکتور برای تی‌تی‌ها

تیم فوتبال تراکتور موفق شد با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را در خانه ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تراکتور رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتور

ورزشگاه: فولاد شهر

داوران: حسن اکرمی، علی میرزابیگی، امید افخمی و رحیم حاجیلو.

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمد زاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر و دارکو بیدوف.

سرمربی: رحمان رضایی.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، مهدی تیکدری نژاد، میثم تیموری، وفا هخامنش، محمد عباس زاده، میلاد شیخ فخر الدینی و حمید بوحمدان.

سرمربی: عباس چمنیان.

کارت زرد:

ذوب آهن: دانیال مؤمنی (دقیقه ۱۹)

تراکتور: میلاد فخرالدینی (دقیقه ۲۷)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۲۴) و (۸۱)

ذوب آهن: ایوان مارکوویج (دقیقه ۷۸)

شرح بازی:

نکته قابل توجه در این بازی حضور مسعود شجاعی سرمربی و بازیکن تراکتور از دقیقه نخست در بازی است، این تیم اشکان دژاگه، محمد خانزاده و احسان حاج صفی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. باتوجه به اهمیت این دیدار برای هردوتیم تا دقیقه ۱۰ سعی برکنترل بازی دارند ولی تراکتور در این کار بیشتر موفق است و حملاتی روی دروازه ذوب آهن انجام می‌دهد که در نهایت اکبر ایمانی، محمد عباس زاده و مسعود شجاعی روی یک کار تیمی به دروازه ذوب آهن رسیدند و با استفاده از اشتباهات مدافعین تیم حریف دروازه آنها را باز کردند. بعد از به ثمر رسیدن گل ذوب آهن چند موقعیت برای به جبران گل خورده داشت ولی بازیکنان این تیم دقت لازم را نداشتند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتور به پایان برسد

ذوب آهن چند دقیقه نخست نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد که روی یک صحنه هم اعتقاد به پنالتی داشتند ولی بعد از آن تا دقیق ۶۵ تراکتور به خوبی بازی را کنترل کرد. ذوب آهن بازهم فشار خود را زیاد کرده و دقایقی دروازه تراکتور را تحت فشار قرار داد، در ادامه بازی جذابی را از هر دو تیم شاهد هستیم. ذوب آهن در دقیقه ۷۸ موفق شد گل خورده را جبران کند و بعد از آن در چند صحنه می‌توانست پیروز میدان باشد ولی از موقعیت‌های خود استفاده نکرد تا تراکتور در دقیقه ۸۱ گل برتری خود را وارد دروازه ذوب آهن کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: شوت در محوطه جریمه بازیکن تراکتور را شهاب گردان دفع کرد.

دقیقه ۸: میلاد جهانی ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که ضربه ریگی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۱۳: شجاعی روی یک ضربه ایستگاهی توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که وفا هخامنش نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند.

دقیقه ۱۸: توپ ارسالی بازیکن ذوب آهن از روی ضربه ایستگاهی را اخباری به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵: روی شروع مجدد سریع اخباری بازیکنان تراکتور به دروازه ذوب آهن رسیدند که شهاب گردان مانع به ثمر رسیدن گل دوم شد.

دقیقه ۷۱: بازیکنان ذوب آهن برای به ثمر رساندن گل تساوی به جلو کشیده بودند که شجاعی توپ ربایی کرد و یک ضد حمله را تدارک دید ولی ضربه عباس زاده را شهاب گردان به زیبایی دور رد.

دقیقه ۷۲: شوت بازیکن تراکتور را شهاب گردان با یک پرش زیبا دفع کرد تا ذوب آهن برای ادامه بازی امیدوار باقی بماند.

دقیق ۸۰: بازیکنان ذوب آهن روی اشتباه اخباری به توپ رسیدند و شوتی آرام به سمت دروازه تراکتور زدند که دفاع این تیم دروازه تیم خود را نجات داد.

دقیقه ۸۳: شوت سنگین بازیکن ذوب آهن از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: شوت میلاد جهانی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۲۴: شجاعی در محوطه جریمه از اشتباه مدافعین ذوب آهن استفاده کرد و پاسی دقیق به محمد عباس زاده داد تا این بازیکن با یک چرخش زیبا توپ را وارد دروازه شهاب گردان کند.

دقیقه ۷۸: ایوان مارکوویچ بازیکن تعویضی ذوب آهن روی ارسال دشتی با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کرد.

دقیقه ۸۱: مسعود شجاعی پاسی به اکبر ایمانی داد که ضربه‌ای بازیکن را گردان برگرداند و در ادامه عباس زاده دروازه ذوب آهن را برای دومین بار باز کرد.

کد خبر 466681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.