پرسنل و مراجعان در تمامی پایانه‌های اصفهان غربالگری می‌شوند

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تمام تمرکز این سازمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط آن در جهت ارتقای کیفیت بهداشتی پایانه‌ها در بالاترین سطح برای حفظ سلامتی مسافران است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان دارای پنج پایانه برون شهری و درون شهری است که در شمال، جنوب، شرق و غرب این کلانشهر واقع شده و پایانه صمدیه به عنوان پایانه درون شهری در اصفهان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه از ۱۰ ماه گذشته تاکنون فضای پایانه‌های پنج گانه اصفهان در دو نوبت صبح و شب ضدعفونی شده است، افزود: پایانه‌های شهر بدون هیچ وقفه‌ای در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و با ضدعفونی و گندزدایی مستمر شرایطی فراهم کرده تا مسافران در این شرایط سخت کرونایی آسوده خاطر از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای آگاه‌سازی جامعه پیرامون روش‌های مقابله با شیوع این ویروس انواع پوستر و بنر در قسمت‌های مختلف پایانه‌ها نصب شده و برچسب‌های شاخص رعایت فاصله فیزیکی در قسمت‌های مختلف پایانه‌ها نصب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم‌های گرفته شده و تجهیز پرسنل انتظامات به دستگاه تب سنج لیزری، هر روز پرسنل و مراجعان در تمامی پایانه‌ها و دفتر سازمان غربالگری می‌شوند.

محبوبی گفت: امروزه وسایل حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای جامعه بشری است از این رو تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات بهتر بتوانیم به شهروندان کمک بسزایی کرده و پایانه‌های پنج‌گانه شهر اصفهان را به‌روزرسانی کرده و امکانات را برای تمامی مسافران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه اخیر بیش از ۳۰ هزار ماسک خریداری شده و تحویل کارکنان پایانه‌ها شده است، گفت: در این مدت همچنین بیش از ۳۰۰ میلیون تومان مواد ضدعفونی کننده خریداری و استفاده شده است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک برای تمام کارکنان، مسافران و غرفه‌داران الزامی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه‌های برون شهری بعد از بیمارستان‌ها دومین مرکز به لحاظ داشتن آلودگی است، اما با توجه به رعایت نکات بهداشتی و نظارت‌های دقیق تاکنون مورد حاد ابتلا به کرونا یا حتی فوت بر اثر این ویروس را در پایانه‌های برون شهری شاهد نبوده‌ایم.

کد خبر 466649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.