بخشودگی ۱۰۰ درصدی آبونمان تاکسی های ون مشهد تا پایان سال‌جاری

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای سیاست های حمایتی شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد از حمل و نقل عمومی طی مصوبه ای ۱۰۰ درصد آبونمان تاکسی های ون تا پایان سال جاری بخشیده شده که به محض ابلاغ این مصوبه مراحل اجرایی آن طی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، احمد محبی اظهار کرد: با توجه به مشکلات تاکسیرانان تاکسی‌های ون به دلیل شیوع ویروس کرونا، لایحه پیشنهادی شهرداری مشهد به شورای اسلامی شهر مبنی بر بخشش ۱۰۰ درصدی آبونمان این تاکسی‌ها ارائه شد که خوشبختانه این لایحه به تصویب رسید.

وی افزود: در این مصوبه همچنین تخفیف ۵۰ درصدی آبونمان برای تاکسی‌های سدان نیز تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده است که برای اعمال این مصوبه منتظر طی مراحل قانونی و ابلاغ آن هستیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری تاکسی رانان تمامی خدمات مربوط به صدور و تمدید پروانه از طریق ارسال مدارک به شماره پیام‌رسان گپ شرکت‌های کارگزار امکان پذیر است و تاکسیرانان می‌توانند از این طریق به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ تاکسیرانی مشهد مقدس در سخت‌ترین شرایط در کنار شهروندان بوده و با خدمات شبانه روزی خود بار عمده حمل و نقل درون شهری مشهد را به خصوص در شرایط محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا بر دوش کشیده‌اند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: در هماهنگی‌ها با مقامات قضائی، جهت افزایش امنیت سفر و ارتقای فضای فعالیت تاکسیرانان و جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی تفاهم‌نامه‌ای با پلیس راه آهن مشهد منعقد شده است در دیگر مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر نیز فعالیت این مسافربرها محدود و با همراهی نیروی انتظامی در صورت مشاهده فعالیت آنها اعمال قانون این مسافربرها انجام خواهد شد.

کد خبر 466631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.