حضور تیم‌های گیتی‌پسند و بازار کوثر به جوانان اصفهانی فوتسالیست انگیزه داده است

کاپیتان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: مدیران این باشگاه سهمیه را با وجود اینکه می‌دانستند امکان دارد اتفاقات مختلفی رخ دهد قبول کردند و اکثر بدهی بازیکنان پرداخت شده است. با قبول سهمیه این تیم دست بچه‌های اصفهان را گرفتند و تا الان شرایط خوبی داشتیم و به هر حرفی زدند عمل کردند.

مجید کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، اظهار کرد: تیم ما یک هفته قبل از مسابقات تشکیل شد، مدیران بدهی‌هایی که بود را پرداخت کردند، تمریناتی داشتیم ولی از لحاظ تاکتیکی و بدنی عقب بودیم که در مسابقات نشان دادیم به مرور زمان بهتر می‌شویم. همه تفکر ما روی صعود از گروه است که برای آن می‌جنگیم. پنجشنبه با تیم سن ایچ ساوه در اصفهان بازی داریم که امیدواریم سربلند بیرون بیاییم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بازیکنان فرش آرا اعتقاد دارند در مسابقه با این تیم خشن بازی کردید، آیا این موضوع واقعیت دارد؟ تصریح کرد: خودمان در بازی بودیم و نمی‌دانیم بازیکنان حریف این خشن بودن را از کجا دیدند، در یک صحنه بازیکنشان مصدوم شد که وقتی توپ را کنترل کرد زانوی او پیچ خورد و با بازیکن تیم ما فاصله داشت.

کاپیتان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، ادامه داد: اگر بازی اینطور که بازیکنان فرش آرا می‌گویند خشن بود باید چند اخراجی می‌دادیم در صورتی که فقط دروازه‌بان ما به دلیل خروج از دروازه اخراج شد و برخوردی که با بازیکن حریف داشت شدید نبود.

کیانی در خصوص داوری بازی، خاطر نشان کرد: داور در چند صحنه سوت‌هایی که بعد نظر خود را برگرداندند و آن را اصلاح کردند، داوری بازی با فرش آرا بد نبود ولی در حد لیگ برتر فوتسال هم نبود.

وی با بیان اینکه از مجموعه بازارهای روز کوثر و مدیریت آن تشکر ویژه می‌کنم، گفت: مدیران این باشگاه سهمیه را با وجود اینکه می‌دانستند امکان دارد اتفاقات مختلفی رخ دهد قبول کردند و اکثر بدهی بازیکنان پرداخت شده است. با قبول سهمیه این تیم دست بچه‌های اصفهان را گرفتند که تا الان شرایط خوبی داشتیم و به هر حرفی زدند عمل کردند.

کاپیتان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، اضافه کرد: امیدواریم در ادامه بتوانیم عملکردی داشته باشیم که مدیران بازارهای روز کوثر را دلگرم کنیم تا بعد از ما جوانان اصفهانی دیگر هم بتوانند از این شرایطی که به وجود آمده استفاده کنند.

کیانی در رابطه با حضور دو تیم اصفهانی در لیگ برتر فوتسال و انگیزه بازیکنان اصفهانی، اظهار کرد: اگر به چند سال پیش برگردیم، فولاد ماهان و فیروز صفه را در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک و دو تیم در لیگ دو فوتسال داشتیم که به غیر از فولاد ماهان بازیکنان دیگر تیم‌ها اصفهانی بودند. بعد از کناره‌گیری فولاد ماهان و کاشی نیلو از لیگ، دیگر این شرایط را نداشتیم تا سال گذشته و سال جاری که دو تیم از اصفهان در لیگ برتر حضور دارند و انگیزه جوانان برای ادامه مسیر بیشتر شده است.

وی در خصوص سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، خاطر نشان کرد: سه سال است که با سعید رستمی کار می‌کنم، تفکر جدیدی را آورده است. با این مربی نتایج خوبی گرفتیم و سالی هم که نتیجه نگرفتیم ضعف مدیریتی بود، امیدوارم امسال با حضور سعید رستمی و مهدی بهرامیان یک نتیجه خوب بگیریم.

کد خبر 466593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.