بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در غزه

فلسطینیان ساکن نوار غزه نخستین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

به گزارش ایمنا، به نقل از العهد، محمد الحسنی، هماهنگ کننده کمیته عالی مقدماتی جشنواره فرهنگی ملّی "شهید قدس" خاطرنشان کرد، هدف این جشنواره ارسال پیام عزت، افتخار و وفاداری از فلسطین به روح شهید قاسم سلیمانی است که فلسطین را دوست داشت.

وی ادامه داد، برگزاری مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی به معنای وفاداری به مردی است که به خاطر مسأله فلسطین کارهای زیادی انجام داد و از هیچ تلاش، برنامه‌ریزی، حمایت، پشتیبانی و کمکی در راه مسأله فلسطین دریغ نکرد.

در همین راستا، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد، شهید قاسم سلیمانی لحظه‌ای از حمایت مقاومت فلسطین دست نکشید.

الزهار در ادامه افزود: سردار سلیمانی در عراق شهید شد زیرا اعتقاد داشت سرزمین مسلمانان حد و مرزی ندارد.

در همین رابطه، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی عنوان داشت، شهید قاسم سلیمانی شعارهای انقلاب اسلامی ایران را با حمایت از مقاومت در فلسطین و مجهز کردن آن به سلاح، به عمل تبدیل کرد.

در همین راستا، فایز الحسنی، از چهره‌های فرهیخته به نمایندگی از نخبگان و فرهنگیان فلسطین در سخنانی اظهار داشت، شهید قاسم سلیمانی زندگی خود را وقف تلاش برای آزادسازی قدس شریف از اشغال صهیونیست‌ها کرد.

الحسنی تاکید کرد که قدس در قلب و ذهن شهید سلیمانی جای داشت و وی لحظه‌ای از حمایت از مجاهدان در مسیر آزادسازی فلسطین دست نکشید.

وی تصریح کرد که شهید قاسم سلیمانی قواعد بازی را در زمینه‌های فکری، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فنی ترسیم و مقاومت را در تمامی عرصه‌ها و میادین مطرح کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 466581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.