۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
شیائومی از Mi۱۰i رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین محصول خود در سری ۱۰ که به منظور فروش در بازار هندوستان در این کشور ساخه می شود، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Mi10i جدیدترین ساخته شرکت شیائومی است که در هند ساخته شده و برای فروش در این کشور در نظر گرفته شده است؛ این محصول تقریباً مشابه با Mi10T Lite 5G است که شباهت‌های ساختاری زیادی با ردمی نوت ۹ پرو 5G دارد.

این محصول از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ بهره می‌برد و از پردازنده اسنپدراگون Qualcomm 750G در آن استفاده شده است؛ همینطور این تلفن همراه اینترنت نسل پنجم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همینطور علاوه بر حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، این محصول تا رم ۸ گیگابایتی را داراست و مطابق گفته سران شرکت شیائومی، مدت زمان کامل شدن ظرفیت باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز ۵۸ دقیقه برآورد شده است. در این تلفن همراه جک هدفون، سنسور اثر انگشت کناری نیز تعبیه شده است.

در دوربین اصلی این تلفن همراه از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ استفاده شده است که به همراه آن، دوربین‌ها ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور تشخیص عمق و ارتفاع در این محصول تعبیه شده‌اند. همینطور دوربین جلوی این گوشی نیز کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و به گفته شیائومی، در کوچک‌ترین فضای ممکن تعبیه شده است.

تلفن همراه Mi10i از هفتم ژانویه با قیمتی بین ۲۱ تا ۲۴ هزار روپیه (۲۹۰ تا ۳۳۰ دلار) در کشور هند عرضه می‌شود.

کد خبر 466560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.