پرسپولیس باید از سپاهان بترسد

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با پرسپولیس مثل دیدار با بقیه تیم‌ها است اما اتفاقاتی که در طول مدت زمان رخ داده این بازی را حساس‌تر کرده است.

مهدی جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: بازی با پرسپولیس مثل بازی با بقیه تیم‌هاست اما به دلیل اتفاقاتی که در طول مدت زمان رخ داده این بازی را حساس‌تر کرده است. امیدوارم نتیجه به نفع سپاهان رقم بخورد و با سه امتیاز برای سپاهان همراه باشد. طلایی پوشان اصفهان تا اینجا نتایج خوب و قابل قبولی گرفته‌اند.

جعفرپور با اشاره به حضور نداشتن تماشاچیان به دلیل شیوع کرونا، گفت: با توجه به این که در این مسابقه تماشاچیان درجایگاه حضور ندارند هیجانات تأثیرگذار تماشاچیان نیز وجود ندارد. پرسپولیس با کمک هوادارانش در آزادی بهتر و بیشتر نتیجه می‌گیرد در نتیجه برای سپاهان بهتر است؛ استرس بازیکنان کم‌تر است و بازیکنان با روحیه بهتری به زمین بازی می‌روند. فکر می‌کنم تیم سپاهان با نتیجه یک بر هیچ پیروز دیدار باشد.

این کارشناس فوتبال در خصوص ترکیب تیم سپاهان، گفت: فکر می‌کنم اگر مصدومیت و محرومیت خاصی رخ نداده باشد با همان ترکیب بازی‌های قبلی وارد زمین شوند. با توجه به شناخت محرم و خصوصیات اخلاقی او همیشه هجومی بازی می‌کند و کم‌تر تیم را دفاعی می‌چیند. نویدکیا تا به اینجا خیلی خوب و با تجربه عمل کرده است. زمانی که نویدکیا بازیکن بود نیز شخصیت رهبر داشت و در زمین بازیکنان را هدایت می‌کرد و این شخصیت و خصلت او به عنوان یک مربی به موفقیتش کمک می‌کند. در کنار محرم کادر خوبی قرار دارد و راه موفقیت در پیش روی آنان است.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی‌های قبل پرسپولیس به خاطر رقابت این تیم در سطح آسیایی لغو شده و تغییراتی در لیگ به وجود آمده بود. فکر می‌کنم تیم گل محمدی از نظر روحی روانی آماده باشد. اکثر بازیکنان خط جلو سپاهان زهر دار و خطرناک هستند و هر تیمی باید از سپاهان بترسد البته تیم پرسپولیس هم از انسجام خوبی برخوردار است و بازیکنان به خوبی جاگیری می‌کنند.

کد خبر 466535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.