اولین مچ بند وان پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد که وان پلاس قصد دارد همانند برند شیائومی، مچ بند تولید کند و با این شرکت رقابت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً تیزر اولین مچ بند وان پلاس در صفحه فیس بوک این شرکت به اشتراک گذاشته شده است. البته هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این محصول اعلام نشده است. تیزر منتشر شده نشان می‌دهد که اولین مچ بند وان پلاس دارای صفحه نمایش ۱.۱ اینچی AMOLED است و از ۱۳ حالت ورزشی پشیتبانی می‌کند.

علاوه بر این مچ بند ذکر شده از گواهی IP68 بهره می‌برد و با یک بار شارژ کردن باتری آن می‌توان به مدت ۱۴ روز از محصول جدید استفاده کرد. این گجت پوشیدنی به ردیاب خواب مجهز است، ضربان قلب کاربر را به صورت منظم کنترل می‌کند و دارای قابلیت سنجش اکسیژن خون است.

در ادامه اطلاعات منتشر شده از اولین مچ بند وان پلاس، چند تصویر نیز از آن به نمایش گذاشته شده است که نشان می‌دهد گجت ذکر شده با ترکیب رنگ وسیعی وارد بازار خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد دارای بند سیلیکونی است. اولین مچ بند وان پلاس در تاریخ ۱۱ ژانویه و با قیمت ۳۴ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این نوع محصولات به دلیل قیمت بسیار پایین، قابلیت‌های زیاد، عمر طولانی باتری و همچنین سبک بودن می‌توانند گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد و به ویژه ورزشکاران محسوب شوند. شرکت وان پلاس به زودی اولین ساعت هوشمند خود را در سال جدید میلادی معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود هر دو محصول ساعت و دستبند هوشمند همزمان معرفی شوند.

کد خبر 466471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.