جابه جایی در فوتبال طبیعی است

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنانی که از ذوب‌آهن به تراکتور آمده‌اند تعهد اخلاقی داشته‌اند و با تمام وجود برای تراکتور بازی می‌کنند. برای بازی فردا محروم نداریم، اما اشکان دژاگه مصدوم است و بعید است به بازی فردا برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی سختی برابر ذوب‌آهن داریم، این تیم قابل احترام است و همیشه فوتبال با کیفیتی را ارائه داده است، فوتبال ذوب‌آهن را رصد کردیم و شناخت خوبی داریم، آن‌ها روند رو به رشدی داشته‌اند ولی ما هم در فوتبال دارای جایگاه بالایی هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم روند خوبی که در چند بازی اخیر داشتیم را ادامه دهیم، برای یک بازی سخت آماده می‌شویم و امیدوارم هواداران لذت ببرند و هر دو تیم عملکرد خوبی داشته باشند. تیمی که شایسته پیروزی است به حق خود برسد چون همیشه به حریفانی که بهتر از ما بودند احترام گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطر نشان کرد: متأسفانه تا به حال نتیجه مطلوب به دست نیامده و به همین خاطر فردا انگیزه بالایی داریم. تلاش کردیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و سعی کنیم بازی تماشاگر پسند ارائه بدهیم.

چمنیان با بیان اینکه فوتبال حرفه‌ای است و جابه‌جایی بازیکنان در باشگاه‌ها طبیعی است، تصریح کرد: بازیکنانی هم که از ذوب‌آهن به تراکتور آمده‌اند تعهد اخلاقی داشته‌اند و با تمام وجود برای تراکتور بازی می‌کنند. برای بازی فردا محروم نداریم اما اشکان دژاگه مصدوم است و بعید است به بازی فردا برسد. روحیه تیمی تراکتور با حضور مسعود شجاعی بالا است و با توجه به پیامی که از طرف مالک به تیم داده شد، روحیه تیمی ما را بالا برد. امیدوارم این شرایط منجر به انجام بازی جوانمردانه و خوبی شود.

کد خبر 466464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.