همکاری برون سازمانی برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی است

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان بر لزوم تعامل و همکاری برون سازمانی در جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مرادی در جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان آرامستان های شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در آرامستان باغ رضوان به خصوص در ایام کرونایی، اظهار کرد: فعالیت در جهت رضایت‌مندی و کاهش دغدغه‌ها، معضلات و مشکلات ناشی از بیماری کرونا را از اولویت‌های سازمان آرامستان‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه در ایام سخت کرونایی مجاهدان گمنام در آرامستان‌ها بدون کوچک‌ترین چشم داشتی در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و ارائه خدماتی مطلوب و بهینه تلاش کردند، افزود: این سازمان با مدیریت و برنامه‌ریزی کارشناسانه و کمترین مشکل در حال گذر از شرایط بحرانی موجود است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان بر لزوم تعامل و همکاری برون سازمانی در جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی تاکید کرد و ادامه داد: ارائه خدمات بهینه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دستور کار سازمان قرار دارد.

«مسعود احمدی نیا» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز در این جلسه، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان ازجمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: خون این شهید والامقام آغاز یک قیام شد.

وی با اشاره به توصیه حضرت امام رضا (ع) در مورد قدردانی از مردم و خوبی‌ها و خدمات آنها، از خادمان آرامستان باغ رضوان که در شرایط کنونی جامعه و با توجه به بیماری کرونا در صف اول خدمت به مردم و خانواده‌های متوفیان قرار دارند و با صبر و شکیبایی خدمات رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در ارتباط با انجام صحیح کارها و ارائه خدمات به مردم، گفت: امروز میدان جهاد باز است و خدمت کارکنان آرامستان نیز یک جهاد محسوب می‌شود و این شرایط جامعه یک آزمایش الهی است.

احمدی نیا با اشاره به روحیه بلند کارکنان آرامستان ها، تصریح کرد: خادمان آرامستان افرادی خاص هستند چرا که با بردباری خویش در مقابل خانواده‌های داغدار قرار گرفته و به آنها خدمت می‌کنند، از این رو بی‌شک زائران و خانواده‌های متوفیان در هنگام حضور در آرامستان و زیارت اهل قبورب زحمات شما توجه کرده و قدردان آن خواهند بود.

وی با قدردانی از خدمات شایسته و مطلوب آرامستان باغ رضوان، تکریم تمام خانواده‌های مراجعه کننده به آرامستان به خصوص خانواده شهدا و ایثارگران را واجب دانست.

کد خبر 466463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.