نسبت به مسائل روانی بازیکنان بیگانه نیستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: میلاد جهانی بازیکنی بود که فرصت گلزنی از دست می‌دهد، اما در ادامه گلزنی می‌کند. روی این بازیکن کار کردم تا قوت قلب بگیرد و بتواند نمایش خوبی داشته باشد، این نشان می‌دهد با مسائل روانی بازیکنان بیگانه نیستیم و خودمان مستقیم با بازیکنان صحبت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: بیشتر بازیکنان تراکتور در گذشته ذوب آهن بودند که شناخت خوبی از آن‌ها داریم، قبل از فصل چند بازیکن خوب ما به تراکتور رفتند. تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است، بازی سختی داریم و با توجه به اینکه حق خود را در بازی‌های گذشته نگرفته‌ایم و در مواقعی تمرکز لازم را نداشتیم تا بتوانیم امتیازات بیش‌تری بگیریم، امیدوارم فردا دقت لازم را داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم فردا بهترین نمایش را داشته باشیم، در بازی‌های قبلی به حق مان نرسیدیم، اما این دلیل نمی‌شود که به همان سبک پیش برویم.

وی افزود: بازیکنان ما زحمت می‌کشند و مقابل تیم‌های قدرتمند عملکرد خوبی داشته‌ایم. اگرچه نتیجه اهمیت دارد، گاهی شاید تیم خوب بازی نکند ولی نتیجه بگیرد. سعی می‌کنیم از همه فضاها استفاده کنیم، بازی سختی پیش رو داریم و اهمیت دارد که نتیجه بازی فردا را به سود خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه حضور یک روانشناس کنار تیم می‌تواند خوب باشد، اما خودمان روی این موضوع کار می‌کنیم، تصریح کرد: میلاد جهانی بازیکنی بود که فرصت گلزنی از دست می‌دهد، اما در ادامه گلزنی می‌کند. روی این بازیکن کار کردم تا قوت قلب بگیرد و بتواند نمایش خوبی داشته باشد، این نشان می‌دهد با مسائل روانی بازیکنان بیگانه نیستیم و خودمان مستقیم با بازیکنان صحبت می‌کنیم.

رضایی اضافه کرد: برای بازی فردا عبدالله حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و محمد قریشی هم مصدوم است و نمی‌تواند کنار ما باشد.

کد خبر 466461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.