شورای شهر تهران طرح بهره‌برداری از پیاده‎‌روها را بررسی می‌کند

اعضای شورای شهر در دویست و شصت و دومین جلسه علنی شورا طرح بهره‌برداری از پیاده‎ روها را بررسی می‎کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران دویست و شصت و دومین جلسه شورا فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود.

در آغاز این جلسه نطق پیش از دستور محمدجواد حق‎شناس و سپس بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص "طرح بهره‌برداری از پیاده‌روها"بررسی شده و قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه صورت می‌گیرد.

همچنین در این جلسه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران در خصوص "تعیین ضوابط کنترل آلاینده‌های هوا در پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال‌ها" بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

همچنین لایحه «بهره‌برداری از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستان‌های بزرگ مقیاس» بررسی خواهد شد.

در ادامه جلسه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران و انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت‌های صاحب نظر در حوزه‌های مأموریتی موضوع بند «چ» ذیل تبصره دوم اصلاحی مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی» بررسی می‌شود.

از سوی دیگر بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور و ارائه گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار قرار می‌گیرند.

همچنین بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به توجه به ظرفیت‌های گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه‌های این طرح» و بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره‎برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» صورت خواهد گرفت.

در ادامه جلسه لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه «تبصره یکم مصوبه سازماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات» بررسی شده و گزارش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی قرائت می‌شود.

همچنین در این جلسه طرح «الزام شهرداری تهران به توسعه و تجهیز ناوگان رفت و روب» و گزارش کمیسیون سلامت بررسی و قرائت خواهند شد.

در پایان نیز لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در اجرای ماده دهم اساسنامه شرکت مذکور بررسی می‌شود

کد خبر 466429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.