استقبال سمنانی‌ها از سیوا/ جانمایی وانت بارها در بجنورد

در این بسته خبری از تکمیل اصلاح هندسی تقاطع بلوار نواب-کارگر قزوین تا کاهش ۷۵ درصدی جابجایی مسافر درکاشان و مرمت خانه تاریخی اولیا سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

جمع آوری سگ‌های بدون صاحب در فیروزکوه

طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد و بلا صاحب با انتخاب پیمانکار از سوی شهرداری شهر فیروزکوه آغاز شد.

نقش سامانه سیوا در مشارکت سمنانی‌ها

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به استقبال خوب شهروندان از سامانه «سیوا» گفت: مشارکت شهروندان در بازیافت پسماندهای خشک ۳۸ درصد بود و بعد از راه اندازی این سامانه به ۴۵ درصد افزایش یافت.

ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی در شهرک صنفی مهاباد

کریم محمدنژاد، سرپرست شهرداری مهاباد در خصوص واگذاری آن دسته از زمین‌های واقع در شهرک صنفی کاوه که قرار بود به بنگاه‌های خرید و فروش ماشین اختصاص پیدا کند، اظهار کرد :۳۲ قطعه زمین در سال‌های قبل واگذار و و زیر ساخت‌ها در این زمینه آماده سازی شده است.

تکمیل اصلاح هندسی تقاطع بلوار نواب-کارگر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان شمال به شمال تقاطع بلوار نواب-کارگر (مقابل دانشگاه فرهنگیان) تکمیل شد.

امکان پرداخت الکترونیک فیش‌های نوسازی و پسماند در ساری

شهروندان ساروی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی شهرداری ساری فیش‌های نوسازی و پسماند خود را پرداخت کنند.

بدهی شهرداری زنجان به توقف یک پروژه سرمایه‌گذاری منجر شده است

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان گفت: بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری زنجان به تأمین اجتماعی استان اجرای یک پروژه سرمایه گذاری کلان در این شهر را با مشکل مواجه کرده است که رفع این مهم می‌تواند به شتاب بخشی کار منتهی شود.

به‌کارگیری ۱۰۰ درصد توان و امکانات شهرداری گرگان در زمستان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان از به‌کارگیری ۱۰۰ درصد توان و امکانات شهرداری برای ایجاد شرایط مناسب تردد در معابر شهر و حفظ فضای سبز شهری خبر داد و گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری، فضای سبز و آتش‌نشانی و نیروی معاونت‌های تابعه مؤثر در خدمت‌رسانی برای مقابله با مشکلات احتمالی سرمای زمستان در آماده‌باش کامل هستند.

کاهش ۷۵ درصدی جابجایی مسافر در کاشان

محمدرضا متشکره، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان گفت: شیوع ویروس کرونا در کاشان باعث کاهش ۷۵ درصدی جابجایی تعداد مسافر ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان شد.

مرمت خانه تاریخی اولیا سبزوار

محسن برآبادی، مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی سبزوار گفت: خانه تاریخی اولیا (افچنگی) در سبزوار از محل اعتبارات این پایگاه استحکام‌بخشی و مرمت استحفاظی می‌شود.

جانمایی ایستگاه وانت بارها در بجنورد

حمیدرضا شافعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از جانمایی موقت ایستگاه وانت بارها در بجنورد خبر داد

کد خبر 466414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.