نامگذاری بلواری به نام «شهید سلیمانی» در خاش

شهردار خاش گفت: با هدف تکریم و پاسداشت خدمات و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بلوار اصلی این شهر به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی محیطی در سطح شهر با مشارکت روابط عمومی شهرداری و حوزه مقاومت بسیج ادارات بیت‌المقدس سپاه شهرستان و شهروندان، انجام شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره و از جان گذشتگی‌های آن شهید والامقام که نماد بارز مجاهدت و مهربانی با یاران و خشم با بدخواهان بود، شهرداری در تکاپوی ارادت به مالک اشتر انقلاب، اقدام به فضاسازی و نصب بنر در سازه‌های تبلیغاتی، در سطح شهر نموده و فضا سازی محیطی، بیرق مشکی ۴۰ متری در ورودی شهر، نصب پرچم مشکی در فضای اداری، نصب بنر و تمثال زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی و آئین نام گذاری بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله فعالیت شهرداری و حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات بیت‌المقدس سپاه شهرستان خاش در این ایام بوده است.

شهردار خاش در حاشیه آئین نامگذاری بلوار سپهبد شهید که در ورودی شهر خاش با حضور فرماندهی محترم سپاه شهرستان و مدیران ادارات، اعضای شورای اسلامی و جمعی از شهروندان برگزار گردید با محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار از چهره‌های محبوب و مورد علاقه همه مردم بود و باید زحمات و فداکاری‌های ایشان را پاس بداریم.

تمندانی با اشاره به جایگاه والای این شهید عزیز افزود: سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

شهردار خاش ضمن تشکر از همکاری شورای اسلامی شهر خاش با اشاره به مشخصات این بلوار گفت: این بلوار با طول حدود یک کیلومتر مابین میدان امام خمینی (ره) تا میدان ۲۲ بهمن جنب فرمانداری در ورودی شهر خاش با نصب المان تصاویر شهدای خاش، تجهیز روشنایی، اجرای طرح‌های فضای سبز، اجرا شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 466386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.