دستگیری سارقان زورگیر خودرو بلافاصله پس از سرقت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری دو سارق زورگیر خودرو در شمال شرق تهران خبر داد و گفت: متهمان بلافاصله پس از سرقت خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، اظهار کرد: ۲۴ آبان ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با عنوان سرقت به عنف خودرو برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی در پایگاه چهارم حاضر شد و گفت که روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه در داخل خودروی پرایدم منتظر یکی از دوستانم بودم که ناگهان مردی میانسال به شیشه سمت شاگرد خودرو زد، احتمال دادم که کاری دارد، شیشه خودرو را پایین داده که یک مرتبه قفل خودرو را باز و داخل خودروی من شد و از درب عقب نیز یک نفر دیگر سوار خودرو شد، نفر جلویی با چاقو مرا تهدید می‌کرد و نفر دوم نیز با یک پارچه دهان مرا بسته بود و با قساوت و سنگدلی مرا به بیرون انداختند که صورتم با زمین برخورد و دچار جراحت شدم و خودرو را سرقت و متواری شدند، احتمالاً سارقان از خودروی وانت پیکان پارک شده که عقب‌تر از خودروی من بود خارج شده باشند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با توجه به اظهارات شاکی و اهمیت موضوع سریعاً اکیپی از کارآگاهان به آدرس محل سرقت اعزام و خودروی احتمالی سارقان را شناسایی کردند، در بررسی خودروی وانت پیکان مشخص شد مالک شخصی به نام رحیم ساکن شرق تهران است، کارآگاهان محل پارک خودرو را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می‌دهند که در نهایت مالک خودرو مراجعه و دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیق مقدماتی رحیم اظهارات ضد و نقیضی را به کارآگاهان ابراز که احتمال سرقت از شاکی توسط وی بالا رفت که با انتقال متهم به پایگاه چهارم وی در بازجویی به بزه ارتکابی با همدستی فردی به نام کمال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی هم دست متهم با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان برای کشف سایر جرایم احتمالی با دستور قضائی در اختیار این پایگاه قرار دارند.

منبع: رکنا

کد خبر 466385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.