لزوم تسریع در آزادسازی مسیر رینگ چهارم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تسریع در آزاد سازی مسیر حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر ۶۰۰ تا کیلومتر چهار هزار با تاکید شهردار اصفهان در حال انجام است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای انجام هر چه سریع‌تر آزادسازی‌ها، مهندسان مکلف شدند در صورت ایجاد تغییرات در طرح به نحوی که اهداف پروژه تحت تأثیر قرار نگیرد، حجم آزادسازی در طول یک هزار و۸۰۰ متر از مسیر که از بافت تجاری عبور می‌کند را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با پروژه تقاطع شهید کشوری با توجه به بررسی‌های انجام شده قرار شد معاونت حمل و نقل بررسی‌های مستند و مستدل را انجام و نتیجه را جهت امکان صرفه‌جویی بیشتر در پروژه ارائه کنند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان و چهار پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در مناطق مختلف فعال است، گفت: مهمترین این پروژه‌ها احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو حدفاصل چهارراه تختی تا صمدیه در منطقه یک، احداث مسیر اتوبوس تندرو خیابان هشت بهشت غربی حدفاصل خیابان نشاط تا خیابان بزرگمهر در منطقه سه، احداث مسیر اتوبوس تندرو خیابان هشت بهشت شرقی حدفاصل خیابان بزرگمهر تا چهارراه پیروزی در منطقه چهار و مابقی در سایر مناطق است.

وی پیشرفت فیزیکی اجرای این پروژه‌ها را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: پروژه‌های مسیر BRT و دوچرخه شهر اصفهان به زودی بهره‌برداری خواهد شد.

مظفر در خصوص اهمیت توسعه سیستم اتوبوس‌های تندرو، خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌هایی که معمولاً در زمینه توسعه پایدار شهرها مطرح است، تعیین نوع سیستم حمل و نقل مطلوب شهر است.

کد خبر 466354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.