بازی با سپاهان را فدای دربی نمی‌کنیم/ برای این بازی تدارک دیده ایم

مربی پرسپولیس گفت: دیدارهای پرسپولیس و سپاهان همواره بازی‌های بزرگی بوده و حتی از آن به عنوان دربی ایرانی یا الکلاسیکو ایرانی یاد می‌شود و همواره فوق‌العاده بازی‌های جذاب و خیلی خوبی از آب درآمده است. هر دو تیم به دنبال این هستند تا فوتبال و تفکرات تاکتیکی را به نحو احسن پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان با اشاره درگذشت سیامک دارایی دیگر هوادار پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان، آسیا اظهار کرد: جا دارد به خانواده دارایی تسلیت عرض کنم. واقعاً غم بزرگی است. در آن روز آقای خورشیدیان را نیز از دست دادیم. وقتی چنین هوادارانی داریم که جان‌شان را برای تیم می‌گذارند، قلب آدم به درد می‌آید. پس باید متحدتر و بهتر عمل کنیم تا بتوانیم پاسخگو هواداران‌مان باشیم که از جان‌شان مایه می‌گذارند. باید تا سرحد توان بجنگیم تا دل چنین هوادارانی را شاد کنیم.

مربی پرسپولیس با اشاره به حساسیت دیدار پیش رو، خاطرنشان کرد: دیدارهای پرسپولیس و سپاهان همواره بازی‌های بزرگی بوده و حتی از آن به عنوان دربی ایرانی یا الکلاسیکو ایرانی یاد می‌شود و همواره فوق‌العاده بازی‌های جذاب و خیلی خوبی از آب درآمده است.

وی ادامه داد: هر دو تیم به دنبال این هستند تا فوتبال و تفکرات تاکتیکی را به نحو احسن پیاده کنند. ما پرسپولیس هستیم و برای این بازی خیلی خوب تدارک دیده شدیم تا کارهایمان را به بهترین شکل انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سپاهان همواره برایمان قابل احترام بوده، افزوده: دنبال این هستیم که بازی خوبی ارائه دهیم. زوایا مختلف سپاهان بررسی شده و امیدوارم که بتوانیم نتیجه فردا را به نفع خودمان کنیم.

مطهری با بیان اینکه بازیکنانمان نشان داده‌اند همواره کارهای سخت و دشواری را به سرانجام می‌رسانند، افزود: تعجب می‌کنم بعد از دو تساوی یک سری انتقاداتی از تیم و بازیکنان می‌شود. بازیکنان‌مان همواره مبارز و جنگ‌جو بوده‌اند و نمونه آن، لیگ قهرمانان آسیا است. دیدید که این تیم با کمبودها و چه وضعیتی این تیم به فینال آسیا رفت و توانمندی‌های خود را نشان داد. بنابراین بچه‌های پرسپولیس با همه توانشان کار خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: همان طور که گفتم بارها نشان داده‌اند که توانمند و قوی هستند و این را در آینده خواهید دید. باید به این اشاره کنم که وقتی از مایکل شوماخر پرسیدند دلیل موفقیت‌ات در چیست؟ گفت موقعی که سرپیچ همه ترمز می‌زنند، من بیشتر گاز می‌دهم. این خیلی نکته مهمی است و ما نیز شروع گاز دادن خواهیم کرد تا انشاالله بتوانیم نتیجه خوبی در بازی با سپاهان کسب کنیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که دلیل پیش رو بودن دربی، به بازیکنان‌شان توصیه خواهند کرد که با احتیاط بازی کنند، گفت: امکان ندارد. هیچ موقع بازی سپاهان را فدای دربی نخواهیم کرد. بردن سپاهان برایمان خیلی خوب و جذاب است و سه امتیاز حساس دارد. ضمن اینکه باید بگویم مساوی کردن‌هایمان در این دو بازی اخیر، حال خودمان را هم بد کرده است و آن را دوست نداریم.

وی با اشاره به دو تساوی اخیر سرخ‌پوشان، افزود: زمانی که مساوی می‌کنیم، در رأس آن آقای گل محمدی و کادرمان برایشان مانند این است انگار شکست خورده‌ایم. پس سه امتیاز فردا برایمان خیلی حیاتی است و برای آن تلاش خواهیم کرد. علاوه بر آن، دیدار با سپاهان جذابیت‌های خودش را دارد پس آن را فدای دربی نخواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این را چندین هفته است که سوال می‌کنند. مهاجمان جوان هستند و واقعاً می‌خواهم مسئولیت آن را از طریق کادر فنی به گردن بگیریم. این موضوع وظیفه ما است و بازیکنان هیچ مشکلی نخواهند داشت بلکه تیم باید شرایطش به گونه‌ای شود که گل‌های بیشتری بزنیم. اینکه بخواهیم مسئولیت را روی دوش این دو عزیز در خط جلو بگذاریم خیلی قشنگ نبوده و باید حمایت‌شان کنیم تا انشاالله در بازی‌های بعدی و در ادامه فصل بتوانند توانمندی‌هایشان را اثبات کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه عبدی و رمضانی مهاجمین تیم فوتبال پرسپولیس ۵۰۰ دقیقه است که در لیگ برتر فوتبال گل زنی نکرده اند، افزود: کسانی که با فضا فوتبال آشنا باشند، می‌دانند که این مدل سوال‌ها جهت‌دار و هدف‌مند است. همواره نگاه‌مان مثبت است. نمی‌خواهم جبهه‌ای بگیرم اما تیمی که به فینال آسیا رفته، با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان فصل قبل شده و الآن تنها تیم بدون شکست لیگ است، بنابراین صحبت از اولتیماتوم خیلی سطحی است.

کد خبر 466353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.