احسان علیخانی به آخرین دورهمی مهران مدیری می‌رود

احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون به تازگی به عنوان میهمان در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافته و با وی به گفت‌وگو نشسته است که بدون شک این قسمت از برنامه دورهمی می‌تواند یکی از گفت‌وگوهای جذاب مهران مدیری باشد.

به گزارش ایمنا، بر اساس منابع موثق «احسان علیخانی» مجری مطرح تلویزیون به تازگی به عنوان میهمان در برنامه دورهمی «مهران مدیری» حضور یافته و با وی به گفت‌وگو نشسته است که بدون شک این قسمت از برنامه دورهمی می‌تواند یکی از گفت‌وگوهای جذاب مهران مدیری باشد.

بنا بر این گزارش قرار است قسمتی که با حضور «احسان علیخانی» در برنامه دورهمی ضبط شده به عنوان قسمت آخر برنامه دورهمی در فصل اخیر این برنامه تلویزیونی از شبکه نسیم پخش شود اما به گفته عوامل این برنامه تلویزیونی هنوز این قسمت از برنامه توسط مسئولان رسانه ملی تایید نشده و هنوز هیچ چیز به طور قطعی تصمیم‌گیری نشده است.

مهران مدیری و گروه تولید مجموعه دورهمی قسمت حضور «احسان علیخانی» در این برنامه را به صورت کامل آماده کرده‌اند و منتظرند تا در صورت تایید برای پخش از سوی رسانه ملی این برنامه را روی آنتن ببرند، علیخانی برای نخستین بار در این برنامه حضور یافته و آخرین میهمان مدیری در دورهمی خواهد بود.

کد خبر 466316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.