انسداد مقطعی جاده چالوس/بارش برف و باران در گیلان و مازندران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد مقطعی جاده چالوس و همچنین بارش پراکنده برف و باران در گیلان و مازندران خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای منجر به انسداد در محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ مرزن آباد تا دزدبن خبر داد.

وی‌گفت: به دنبال انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و از مورخ ۸ دی‌ماه لغایت ۱۲ اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: محور قدیم خرم آباد_ پلدختر به علت عملیات راهسازی مسیر رفت و برگشت مسدود بوده و مسیرهای جایگزین از آزادراه فرعی دهلیج برای تردد به شهر معمولان و آزادراه فرعی چول هول برای تردد به پلدختر انتخاب شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

وی از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران خبر داد و گفت: بارش در محورهای هراز و فیروزکوه به صورت برف تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام بارندگی در جاده‌های کوهستانی حتماً تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصاً زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی به فارس گفت: طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده (قرمز، نارنجی، زرد) کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

کد خبر 466297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.