اجرای بیش از چهار میلیارد تومان پروژه پیاده‌روسازی در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه پیاده‌روسازی و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ساماندهی مادی‌ها در این منطقه صورت گرفته است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های پیاده روسازی در محلات مختلف منطقه ۱۳ در حال فعالیت مستمر است که از ان جمله می‌توان به پیاده‌روسازی خیابان‌های قائمیه، باغ فردوس، جانبازان، شهرک قدس، خیابان گل‌ها و همچنین پارک لادن اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات شده در حوزه حمل و نقل منطقه ۱۳، تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان ساکن در این منطقه، ضلع شمالی بزرگراه شهید اقارب‌پرست در مجاورت محله امیرحمزه با اجرای نیوجرسی‌های در جاریز بتنی به طول یک هزار و ۸۰۰ متر ایمن‌سازی شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان افزود: این اقدام با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان با هدف کاهش تصادفات و جلوگیری از سقوط خودروهای سنگین و ایجاد امنیت بهتر برای ساکنان و تأمین ایمنی مسیر بزرگراه شده است.

وی با بیان اینکه ضلع شمالی بزرگراه شهید اقارب با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان ایمن‌سازی شده است، ادامه داد: ایستگاه‌های BRT شفق، مفتح و سهروردی به منظور تأمین آسایش بیشتر شهروندان و افزایش بهره‌وری ایستگاه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان مسقف شده است.

شرفا با ارائه آمار از برخورد با تخلف سد معبر صنوف در این منطقه، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد دو هزار و ۵۹۸ تذکر و پیشگیری سد معبر به واحدهای صنفی منطقه ابلاغ و ۴۴۶ اخطاریه صادر شد که منجر به رفع تخلف یک هزار و ۸۲۲ واحد صنفی شد.

کد خبر 466287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.