ورود بیش از  ۵۰ دستگاه خودرو آتش نشانی اصفهان تا یک ماه آینده

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت:در سال جاری بیش از ۵۰ دستگاه خودرو مورد نیاز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خریداری شد که تا یک ماه آینده وارد چرخه استفاده می‌شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری با هدف بهسازی و نوسازی ناوگان خدمات موتوری اقدامات خوبی انجام شده است؛ امیدواریم هر ساله با پیش بینی اعتبارات مورد نیاز، بخشی از خودروهایی که عمر بالایی دارند را از رده خارج و خودروهای جدید را جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه برای خرید خودروها و ماشین‌آلات جدید سازمان خدمات موتوری شهرداری ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر پیش بینی شده است که تا پایان سال خودروهای جدید مورد نیاز خریداری شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از اضافه شدن تجهیزات جدید به امکانات سازمان خدمات موتوری، گفت: در بخش خدمات شهری برای نوسازی تجهیزات و ماشین آلات با اختصاص با مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال دو دستگاه بیل بکهو، ۱۰ عدد شاسی هیوندا برای زباله‌کش و یک عدد کشنده برای حمل جرثقیل ۱۵ تن خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: با ورود این ماشین آلات به ناوگان سازمان خدمات موتوری، هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

امیری با اشاره به امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: در این سازمان با توجه به گستردگی شهر و وجود ۲۵ ایستگاه فعال و سه ایستگاه در حال احداث به خودروها و تجهیزاتی نیاز داشتیم که بتوانیم پوشش به موقع و سریع در هنگام وقوع حوادث و آتش سوزی‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۵۰ دستگاه خودرو مورد نیاز آتش نشانی را با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خریداری کردیم که تا یک ماه آینده وارد چرخه استفاده خواهد شد.

امیری گفت: به منظور مراقبت از جان آتش نشانان، تجهیزات انفرادی شامل دستکش، لباس مقاوم در برابر حریق، چکمه، هود و لباس‌های مقاوم در برابر حریق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با خرید و اضافه شدن خودروها و امکانات جدید، سازمان آتش نشانی اصفهان یکی از سازمان‌های مجهز مطرح در سطح کشور به شمار می‌آید.

کد خبر 466269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.