پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۵ دی

بعد از ظهر یک شنبه قیمت فروش دلار بر تابلوی صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان بود که کاهشی ۵۰ تومانی را نسبت به روز شنبه نشان می‌داد.

به گزارش ایمنا، بعدازظهر یک شنبه قیمت فروش دلار بر تابلوی صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان بود که کاهشی ۵۰ تومانی را نسبت به روز شنبه نشان می‌داد. آیا این روند نزولی ممکن است امروز هم ادامه یابد؟

اقتصاد نیوز این چنین پیش‌بینی کرده است: به گفته برخی فعالان، ماندن حواله درهم بالای سطح ۷ هزار و ۱۰۰ تومانی یکی از مهم‌ترین عواملی بود که موجب شد، اسکناس آمریکایی به کاهش خود ادامه ندهد. با این سطح از قیمت حواله درهم، قیمت دلار در بازار داخلی حتی می‌تواند به بالای مرز ۲۶ هزار تومانی برود. در کنار بالا بودن قیمت حواله درهم، به نظر می‌رسد، برخی از معامله گران تمایل دارند یک بار دیگر پیش از نهایی شدن نتایج انتخابات آمریکا، با جوسازی پیرامون اخبار و افزایش خریدهای آتی خود، قیمت دلار را به سوی سطوح بالاتری ببرند.

به گفته برخی بازیگران باتجربه بازار، فرصت آخر فروش دلار در قیمت‌های بالاست. از نظر این گروه، با آمدن بایدن به کاخ سفید، موج جدیدی از فروش دلار شکل خواهد گرفت و برخی از معامله گران به دنبال آن هستند که قبل از آن اتفاق، قیمت‌ها را برای فروش دارایی خود کمی بالاتر بیاورند.

کد خبر 466260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.