گوشی شیائومی Mi ۱۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی شیائومی Mi ۱۱ اولین گوشی در دنیا محسوب می‌شود که به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی شیائومی Mi 11 به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی AMOLED مجهز شده و از نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. به منظور محافظت از صفحه نمایش این گوشی، از جدیدترین محافظ صفحه به نام گوریلا گلس Victus  استفاده شده که در برابر نسل پیشین خود در برابر ضربه و خش مقاوم‌تر است. دوربین سلفی این محصول در حفره موجود در گوشه بالای سمت چپ صفحه نمایش تعبیه شده است.

گوشی شیائومی Mi 11 دارای دوربین سه گانه با چینش مربعی است. حسگر اصلی دوربین این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است. دو دوربین دیگر شامل یک حسگر فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک حسگر پنج مگاپیکسلی می‌شود، یک فلش LED نیز در کنار این دوربین‌ها قرار گرفته است.

مهمترین تفاوت گوشی جدید شیائومی Mi 11 با دیگر محصولات مشابه، مجهز بودن به اسنپدراگون ۸۸۸ است. این پردازنده ۵۵ درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ عمل می‌کند. سیستم عامل ۱۱ نیز وظیفه اجرای برنامه‌ها را بر عهده دارد. علاوه بر این گوشی هوشمند ذکر شده از فناوری 5G، Wi-Fi6 و بلندگوهای استریو ارتقا یافته بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. کاربران می‌توانند گوشی شیائومی Mi 11 را به صورت سیمی با توان ۵۵ وات و به صورت بی‌سیم با توان ۵۰ وات شارژ کنند.

این گوشی در سه نسخه با حافظه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به طوری که نسخه مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۱۲ دلار، نسخه دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۵۷ دلار و نسخه دیگر که به Special Edition معروف است با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۱۹ دلار عرضه خواهد شد. البته در صورت رونمایی نسخه جهانی، احتمالاً قیمت‌ها گران‌تر خواهد بود.

کد خبر 466243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.