از پرداخت حقوق نیروهای حجمی شهرداری تا رسیدگی به منظریه شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: پرداخت حقوق نیروهای حجم و شرکتی باید در اولویت کار شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد رئیسی در سیصد و هفدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به نحوه پرداخت حقوق نیروهای شهرداری اظهار کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری امسال سال پرتلاطمی برای کشور بود اما مردم در برابر این ناملایمات ایستادگی کردند و بخشی از مشکلات برطرف شد و در مجموعه مدیریت شهری هم با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکلات مالی ایجاد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان اجرای طرح دورکاری کارکنان، تمام پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به‌صورت کامل مشغول به خدمت بودند، بنابراین شهرداری باید اولویت پرداخت حقوق‌ها را برای نیروهای شرکتی و حجمی قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم نامگذاری معبری به نام شهدای هسته‌ای تصریح کرد: شهدایی که از جان و مال خود گذشتند و برای خدمت به کشور تلاش کردند باید نامشان زنده بماند که در همین راستا نیاز است معبری به نام شهدای هسته‌ای نامگذاری شود.

رئیسی با اشاره به مشکلات منظریه خاطرنشان کرد: باید در راستای رفع مشکلات منظریه جلسه‌ای مشترک بین راه و شهرسازی و شهرداری و استانداری تشکیل شود چراکه با حرف نمی‌توان مشکل را حل کرد و باید عملیاتی وارد میدان شویم.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه تصریح کرد: نامگذاری معبری به نام شهدای هسته‌ای کار شایسته‌ای است که در همین راستا در کمیته نامگذاری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جاده پرحادثه در منظریه گفت: در راستای جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای باید اقدامات لازم از سوی راه و شهرسازی انجام شود.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای میدان ورودی منظریه پنج سال است که طرح در شورای ترافیک استان و شهرستان مانده و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی افزود: مشکلات منظریه نیز باید با حضور سازمان بازرسی استان تعیین تکلیف شود چراکه مردم از شهرداری انتظار دارند در صورتی که اقدامات لازم باید توسط اداره راه و شهرسازی انجام شود.

امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه سه کوه در محله منظریه وجود دارد و در زمان بارندگی می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کند بنابراین باید در راستای رفع مشکلات مردم این محله اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی برای حل مشکلات به‌خوبی ورود پیدا کرده، بنابراین می‌طلبد برای حل مشکلات منظریه نیز از ظرفیت این سازمان استفاده شود.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات منظریه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان رایزنی‌هایی را با وزیر راه و شهرسازی داشته است اما راه و شهرسازی استان از آماده‌سازی این محله غفلت و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است که باید در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 466235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.