اطلاعیه جدید کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان برای کنترل آلودگی هوا توضیحاتی را ارائه داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اطلاعیه شماره ۲۲ کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان، اظهار کرد: با توجه به ادامه پایداری هوا و پیش بینی مه آلودگی و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش میدان دید برای فردا و تا آخر هفته مشارکت عموم در کاهش استفاده از خودروهای شخصی الزامی و ضروری است.

وی ادامه داد: افراد باید از انجام سفرهای غیرضروری و ورزش در فضای باز خودداری کنند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را الزامی و ضروری دانست و افزود: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر تا آخر دی ماه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر در اصفهان، تصریح کرد: کاهش فعالیت صنایع قرار گرفته در لیست آلاینده محیط زیست، اعمال قانون پلیس در تردد خودروها، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، عدم انجام عملیات عمرانی آلاینده و خاکبرداری و پرهیز از سوزاندن ضایعات از جمله اقداماتی است که در کار گروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان تصویب شده تا آلودگی هوا در اصفهان کنترل شود.

کد خبر 466229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    4 1
    چرا تعطیل نمیکنن؟
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 0
    ما نظامی ها مگر انسان نیستیم چرا هر موقع تعطیل هست ما تعطیل نمی شویم
  • امیر IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 0
    سلام. واقعا چاره، فقط تعطیلی است؟ آیا فقط باید به مردم و صنایع کوچک خصوصی فشار آورد؟ چون مازوت فروش نرفته و مخازنش پر شده، باید با سلامتی و جان مردم بازی کرد؟ این جاست که وظیفه ی سنگین مطبوعات مستقل و آزاده، مشخص می‌شود.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    چه غیرتی آلودگی هوای اصفهان برای پالایشگاه ها ونیروگاه وپتروشیمی وذوب آهن است اون وقت اینا زور را به خودروها میارند وبایه ماسک پیزوری میخوان جلو آلودگی رابگیرن خوب چشادا واکن دادا.