ورود خودروهای بومی شهرهای نارنجی به استان اصفهان ممنوع است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه محدودیت تردد بین شهرهای زرد نداریم، گفت: خودروهای بومی سایر استان‌ها که در وضعیت‌های زرد یا نارنجی هستند اجازه ورود به استان اصفهان را ندارند و از این استان‌ها امکان تردد به اصفهان نیست.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه همه شهرهای استان اصفهان در حالت زرد هستند، اظهار کرد: در وضعیت زرد محدودیت تردد بین شهرهای زرد را نداریم بنابراین امکان انجام تردد بین شهرهای زرد وجود دارد.

وی افزود: خودروهای بومی سایر استان‌ها که در وضعیت‌های زرد یا نارنجی هستند اجازه ورود به استان اصفهان را ندارند و از این استان‌ها امکان تردد به اصفهان نیست.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: برنامه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح برای ۱۰ شهر استان که در مرز بین نارنجی و زرد هستند همچنان اجرا می‌شود که این ۱۰ شهر شامل اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه، زرین شهر، آران و بیدگل، فلاورجان و شهرضا است.

وی در خصوص فعالیت مشاغل اظهار کرد: همه مشاغل به جز گروه ۴ (شامل استخرها، باشگاه‌ها و…) در سطح استان می‌توانند با رعایت دستورات بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین آموزش‌ها مشابه وضعیت نارنجی و به صورت غیرحضوری خواهد بود و تصمیم خاصی هم توسط شورای آموزش و پرورش برای امتحانات گرفته نشده است.

غلامی در توصیه به مردم خاطرنشان کرد: باید بدانیم در مرز بین وضعیت نارنجی و قرمز هستیم و کوچک‌ترین غفلتی می‌تواند وضعیت زرد را به نارنجی یا حتی قرمز تغییر دهد و رعایت دستورالعمل‌ها همچنان توصیه می‌شود چرا که هر نوع عادی انگاری ما را به سمت وضعیت بحرانی پیش می‌برد که امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها به سمت سفید شدن استان پیش برویم.

کد خبر 466228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.