نجات جان ۷۴ شهروند مهابادی/بجنورد نورانی می‌شود

در این بسته خبری از نصب ۱۰ مجسمه موآیی در ملایر تا احداث بوستان ۶/۵ هکتاری در اسلامشهر و کاشت بیش از ۵۷۰ هزار بوته‌ گل در معابر شهری ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خدمات شهری خرمشهر با کمبود ماشین آلات مواجه است

منصور علوانی، شهردار خرمشهر گفت: هیچکدام از نهادها با شهرداری خرمشهر برای تأمین ماشین آلات خدمات شهری همکاری نمی‌کنند.

دست فروشان پیاده راه فردوسی سنندج ساماندهی می‌شوند

لقمان حیدری، معاون خدمات شهری شهردار سنندج از آغاز طرح ساماندهی دست فروشان پیاده راه فردوسی خبر داد و گفت: از امروز دست فروشان این پیاده راه غیر از ساعت‌های اعلام شده اجازه پهن کردن بساط در این مسیر را ندارند و فقط به صورت شب بازار می‌توانند فعالیت کنند.

آماده سازی غرفه‌های دست فروشان زابل

شهرداری زابل در حال احداث غرفه‌هایی در محل پارکینگ سابق شهرداری واقع در خیابان شهید پهلوان، با هدف ساماندهی دست فروشان است.

بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کازرون

محمد امین مهرورز، شهردار کازرون گفت: پیگیری بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کازرون در دستور کار است.

کاشت بیش از ۵۷۰ هزار بوته گل در معابر شهری ساری

بیش از ۵۷۰ هزار بوته گل زینتی از جمله «شب‌بو» و «بنفشه» در معابر عمومی شهر ساری ازجمله بلوارها، بوستان‌ها، پارک‌ها و فضاهای سبز کاشته شد.

شهروندان قزوینی ۲۰۷ بار برای مرکز توسعه اجتماعی مدیریت شهری تماس گرفته‌اند

سعید رحمانی، مدیر سامانه ۱۳۷ گفت: در ۹ ماه نخست سال جاری، شهروندان برای حل مسائل شهری در خصوص کارتن خواب‌ها، خانواده‌های بی خانمان، کودکان خیابانی، متکدیان و موارد مشابه ۲۰۷ بار با سامانه تماس گرفته‌اند.

آتش‌نشانان مهابادی جان ۷۴ شهروند را نجات دادند

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: امسال تا کنون ۱۶۶ مورد عملیات امداد و نجات توسط نیروهای این سازمان انجام شده که طی آن جان ۷۴ نفر نجات یافته است.

خرید و نصب برج‌های نوری در پارک‌های بجنورد

نصب برج نوری به دلیل گستردگی و پخش یکسان نور و کم مصرف بودن آن مورد اقبال شهرداری بجنورد قرار گرفته است و بر همین اساس خرید برج‌های نوری به منظور نصب در پارک محلات در دستورکار این شهرداری قرار دارد.

احداث بوستان ۶/۵ هکتاری در اسلامشهر

مراحل تکمیلی احداث بوستان ۶.۵ هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک امام حسین اسلامشهر با سرعت در حال انجام است.

نصب ۱۰ مجسمه موآیی در ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر گفت: در راستای تکمیل مجموعه تفریحی و توریستی «مینی‌وُرلد» ۱۰ مجسمه باستانی موآیی‌های جزیره ایستر کشور شیلی در این مجموعه ساخته و نصب شد.

کد خبر 466212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.