دیبالا در دوراهی ماندن یا رفتن

باشگاه یوونتوس حاضر است تا با پائولو دیبالا قرارداد جدیدی را امضا کند، اما مشخص نیست که آیا ستاره آرژانتینی بر سر جزئیات با سران یووه به توافق می‌رسد یا نه.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا بازیکن آرژانتینی تیم یوونتوس تا پایان فصل فرصت دارد قرارداد خود را با بانوی پیر امضا کند و البته باشگاه یوونتوس نیز مایل است در صورت همکاری دیبالا، قرارداد او را تمدید کند.

قرارداد دیبالا در حال حاضر درآمد هفت میلیون یورویی در سال برای او به همراه دارد که او را تبدیل به یکی از پردرآمدتر ین بازیکنان سری آ ایتالیا می‌کند. البته بایستی اشاره کرد که این بازیکن تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ با یووه قرارداد دارد و در صورتی که نتواند با سران باشگاه یوونتوس به توافق برسد، احتمالاً در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

مشخصاً در صورت عدم نهایی شدن توافقات میان دیبالا و یوونتوس، باشگاه تورینی در تلاش خواهد بود تا با فروش این بازیکن و تأمین اعتبارات مالی، جایگزینی را برای او پیدا کند. گفته می‌شود که یوونتوسی‌ها مایل به ماندن دیبالا در تورین هستند و حاضرند تا بندهای پاداش با ارزش دو میلیون یورو نیز به قرارداد وی اضافه کنند.

به نظر می‌رسد که یوونتوسی‌ها کاملاً آماده ثبت قرارداد جدید با دیبالا هستند و در این میان، شماره ده آرژانتینی بانوی پیر باید تصمیم نهایی را بگیرد. آیا او با پیشنهاد تیم خود موافقت می‌کند یا باید منتظر جدایی‌اش در پایان فصل از این تیم باشیم؟

کد خبر 466186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.