مسی در آستانه ثبت پانصدمین بازی خود در لالیگا

ستاره آرژانتینی آبی و اناری‌ها فرصت دارد تا در آینده‌ای نزدیک بیشترین تعداد بازی در رقابت‌های لالیگا در پیراهن بارسلونا را ثبت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی بارسلونا امیدوار است تا بازی او برابر هوئسکا یک دیدار امیدوار کننده باشد تا این بازیکن بتواند پانصدمین بازی خود برای بارسلونا در رقابت‌های لالیگا را با یک بازی خوب جشن بگیرد.

لیونل مسی که سال‌هاست در لباس بارسلونا در رقابت‌های لالیگا اسپانیا بازی می‌کند، امشب فرصت دارد تا یک بار دیگر آماده ثبت رکوردی بی نظیر شود. در حال حاضر ژاوی با انجام ۵۰۵ بازی با پیراهن بارسلونا در لالیگا رکورد دار است و مسی می‌تواند پانصدمین بازی خود را امشب انجام دهد.

به این ترتیب مسی در پایان همین فصل قادر است تا بیشترین تعداد بازی با پیراهن بارسلونا در رقابت‌های لالیگا را برای خود ثبت کند. یک رکورد دیگر که نشان دهنده فرم خوب این بازیکن طی سال‌های متمادی و حضور دائمی در ترکیب یکی از بهترین تیم‌های دنیا در یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست.

همچنین در صورت قرار گرفتن مسی در ترکیب بارسلونا در بازی برابر هوئسکا، او برای اولین بار در استادیوم خانگی این تیم به میدان می‌رود و از این جهت فرصت دارد تا در یک ورزشگاه دیگر نیز پای خود را به گلزنی باز کند. نباید فراموش کرد که مسی همچنین به رکورد ۷۵۰ بازی رسمی نیز خواهد رسید.

رکورد انجام بیشترین بازی رسمی در رقابت‌های لالیگا در اختیار دروازبان سال‌های دور بارسلونا یعنی آندونی زوبی زاراتا است که ۶۲۲ بار با پیراهن تیم‌های اتلتیک بیلبائو، بارسلونا و والنسیا در جریان مسابقات لیگ برتر اسپانیا بازی کرد.

کد خبر 466185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.