۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
سال جدید، آرسنال جدید

توپچی‌های لندن پس از مدت‌ها ناکامی و ارائه نمایش ضعیف، بالاخره موفق شدند پیروزی قاطع و تعیین کننده‌ای به دست بیاورند تا شاید برای آنها، سالی که نکوست از بهارش پیدا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای آرسنال این روزها اوضاع مقداری عجیب است؛ کارشناسان معتقدند که تیم آرتتا تنها به ذره‌ای اعتماد به نفس نیاز دارد و همین باور به خود است که تفاوت‌ها را برای توپچی‌های لندن در سال جدید رقم خواهد زد.

آرسنالی‌ها شب گذشته در بهترین فرم و شرایط خود بودند. پیروزی قاطعانه برابر وست برومویچ شاید اتفاق بزرگی برای آرسنال نباشد، اما بازگشت به دوران پیروزی‌های مقتدرانه پس از مدت‌ها روند سینوسی در لندن باعث شد تا بازیکنان این تیم با پیروزی برابر رقیب خود در لیگ برتر به آینده بسیار امیدوار شوند.

قرمزپوشان لندن در حالی شب گذشته موفق شدند سال جدید را با پیروزی آغاز کنند که پیش از این در بازی‌های منتهی به پایان سال ۲۰۲۱، این تیم آنچنان عملکرد خوبی نداشت و انتقادات زیاده روانه آرتتا می‌شد. هرچند که در نهایت این مربی در دیدار شب گذشته تیم خود نشان داد اگر بازیکنان جوان تیمش همیشه اینقدر خوب بازی کنند، آن وقت آرسنال هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اوضاع ناامید کننده آرسنالی‌ها از زمان شکست در بازی برابر اورتون آغاز شد. آرسنال در آن زمان در جایگاه پانزدهم جدول حضور داشت و بر اساس بررسی‌های آماری، بدترین شروع خود در یک فصل از سال ۱۹۷۴ را پشت سر می‌گذاشت. همین شروع اسفبار باعث شد تا عده بسیاری به آرتتا انتقاد کرده و او را گزینه مناسبی برای بازگشت آرسنال به روزهای طلایی ندانند.

آرسنال اما در حال حاضر شرایط بسیار بهتری دارد و اگرچه در جایگاه یازدهم جدول جا خوش کرده، ولی تنها شش امتیاز تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ فاصله دارد و به این ترتیب توپچی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر جزیره و با آغاز سال جدیدی میلادی، آرسنال هم روند جدید و روبه رشدی را شروع کند.

کد خبر 466180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.