سارق خودرو با گلوله پلیس زمین‌گیر شد

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تعقیب و گریز پلیسی پس از شلیک پلیس، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، اظهار کرد: ۲۶ آذرماه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم پلیس آگاهی برای کشف پرونده سرقت‌های متهم به اسم سیروس و همچنین دستگیری همدست وی به نام جمشید راهی یکی از شهرستان‌های جنوب غربی تهران می‌شوند.

وی افزود: در ساعت ۱۲:۲۰ حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های آن شهرستان، جمشید را با یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می‌کنند که بلافاصله پلاک خودرو استعلام و معلوم می‌شود دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۸۱ عوارضی است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در این بین متهم متوجه حضور کارآگاهان در نزدیکی خود شده بود، گفت: کارآگاهان در ادامه برای متوقف کردن خودرو دستور توقف اعلام کردند ولی متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی با حرکات مخاطره آمیز قصد متواری شدن از محل را داشت که مأموران برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی به شهروندان چند تیر شلیک و موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه با اشاره به اینکه متهم به ۱۰ فقره سرقت خودرو با همکاری همدستش اعتراف کرد، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا
کد خبر 466177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.