شورا به اطلاعات دقیق میزان مصرف آلاینده‌های هوا دسترسی ندارد/ وعده شهردار تهران به هاشمی

‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر اعتبار اوراق مشارکت در بانک رفاه موجود است که با صحبت‌های انجام شده از سوی شهردار تهران امیدواریم هرچه زودتر این پول به حساب‌های شهرداری واریز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به مشکل آلودگی هوای پایتخت و عدم دسترسی اعضای شورای شهر تهران به اطلاعات میزان آلاینده‌های تهران گفت: اطلاعات دقیقی از میزان مصرف مواد آلاینده در اختیار اعضای شورا شهر قرار نمی‌گیرد و تنها اطلاعات ما برگرفته از همان ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا هستند اما اعضای شورا وظیفه خود در تذکر و پیگیری به مسئولان را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: امروز شما دیدید که محور اصلی تذکرات اعضای شورا بحث آلودگی هوا بود و این در شرایطی است که توسعه حمل و نقل عمومی هنوز بهترین و مؤثرترین راهکار برای کاهش آلودگی هوا است لذا امیدواریم اعتبارات مورد نیاز و قانونی توسعه حمل و نقل عمومی هر چه زودتر محقق شود و از طرفی اجرای قانون هوای پاک و نیز کاهش مصرف سوخت مد نظر همه دست اندر کاران قرار بگیرد.

هاشمی در خصوص افتتاح ایستگاه‌های مترو گفت: در حال حاضر اعتبار اوراق مشارکت در بانک رفاه موجود است که با صحبت‌های انجام شده از سوی شهردار تهران امیدواریم هر چه زودتر این پول به حساب‌های شهرداری واریز شود و روند ساخت خطوط مترو و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی تسریع شود. گرچه در همین شرایط کنونی شهرداری افتتاح چند ایستگاه را در برنامه دارد.

کد خبر 466175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.