بازار میوه و تره‌بار در مسکن مهر گلپایگان راه‌اندازی می‌شود

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان منطقه شمال شهر گلپایگان نیز باید میوه و تره بار روزانه خود را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنند که در این زمینه شهرداری در محدوده مسکن مهر بازار روز میوه و تره‌بار راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (یکشنبه) در نشستی پیرامون ساماندهی بازار روز میوه و تره بار گلپایگان اظهار کرد: با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان شهرداری گلپایگان از این پس با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر قیمت و کیفیت محصولات در محل بازار نظارت بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برنامه دارد تا در محدوده مسکن مهر بازار روز میوه و تره‌بار راه‌اندازی کند، اظهار کرد: شهروندان مناطق شمال شهر گلپایگان نیز باید میوه و تره بار خود را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنند که در این زمینه شهرداری جایگاه مناسبی برای ایجاد بازار روز تعیین و اداره اصناف و صنعت، معدن و تجارت نیز نظارت مستمری بر قیمت و کیفیت محصولات انجام دهند.

شهردار گلپایگان با تأکید بر پیش بینی وضعیت عرضه مایحتاج ایام نوروز و تعدیل و مهار قیمت‌ها، تصریح کرد: برای میدان میوه و تره بار به صورت عمده فروشی با ادارات تعاون روستایی استان هماهنگی و مذاکرات لازم را انجام دادیم.

شکرزاده با اشاره به راه اندازی غرفه ماهی و مرغ در محل چهارشنبه بازار گفت: به دنبال افزایش صنف‌های مختلف در غرفه‌های بازار روز شهرداری هستیم و ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی موظف به معرفی عرضه کنندگان و فروشندگان مرغ و ماهی با قیمت دولتی و با کیفیت مناسب به شهروندان معرفی خواهند بود.

به گزارش ایمنا، این نشست به دعوت شهردار و رئیس شورای شهر گلپایگان از معاون فرماندار و مدیران ادارات جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف شهر گلپایگان به منظور ساماندهی و نظارت بر قیمت میوه و تره بار در بازار روز شهر گلپایگان انجام شد که به همت شهرداری ایجاد شد اما شهروندان انتقاداتی از قیمت فروش و نبود نظارت دستگاه‌ها به شهرداری اطلاع داده بودند.

کد خبر 466174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.