رویکرد جدید پاریسی ها با مربی جدید

سرمربی آرژانتینی پاریس سن ژرمن بالاخره به هواداران معرفی شد تا رسماً برای آغاز دوران جدیدی در پاریس شروع به کار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه پاریس سن ژرمن در نهایت به طور رسمی مائوریتسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد تا پس از توماس توخل که دوران نسبتاً پرفراز و نشیبی را در این تیم داشت، یکی از بازیکنان سابق پی اس جی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

پوچتینو، در مصاحبه اول خود پس از پیوستن به جمع تیم متمول پاریسی از آغاز روش و رویکرد جدید در تیمش خبر داد: بازیکنان پی اس جی باید لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشند. در این باشگاه همیشه همه افراد به دنبال رقم زدن بهترین‌ها بوده‌اند.

وی ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و ترکیب تیم کاملاً پر از بازیکنان توانمند است. باید تلاش کنیم و به خوبی رقابت کنیم تا بتوانیم در انتها جام‌های قهرمانی را بالای سر ببریم. همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته ام و حالا خوشحالم که بار دیگر بازگشته‌ام تا بتوانم مسیر جدید دوران مربیگری خودم را اینجا آغاز کنم

سرمربی جدید آرژانتینی پاریسی‌ها در رابطه با اولین محک جدی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: باید در اولین بازی به مصاف بارسلونا برویم تا مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان را شروع کنیم. هدف اصلی ما این است که همه بازیکنان و اعضا ذهنیت درست و متحدی داشته باشند و پیروزی تیم باید بر هر چیزی ارجحیت داشته باشد.

کد خبر 466172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.