در اصفهان به کیک بوکسینگ واکو توجه می کنند

ورزشکار کیک بوکسینگ واکو گفت: برای مسابقات کشوری کیک بوکسینگ واکو (موزیکال فرم) از هر استانی چهار نفر برای سافت استایل و چهار نفر برای هارد استایل حضور داشتند، رقابت‌ها به صورت آنلاین در برنامه اسکایپ بود که سطح بالایی داشت.

فائزه سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با رشته کیک بوکسینگ واکو (موزیکال فرم)، اظهار کرد: کیک بوکسینگ واکو شش شیوه مبارزاتی و یک شیوه موزیکال فرم دارد که خود موزیکال فرم به سافت استایل و هارد استایل تقسیم می‌شود. سافت استایل شامل دو قسمت سافت استایل و سافت استایل وپن و هارد استایل شامل دو قسمت هارد استایل و هارد استایل وپن است که سافت استایل وپن و هارد استایل وپن با سلاح زده می‌شود.

وی ادامه داد: کیک بوکسینگ واکو تنها کیک بوکسینگی است که در ایران مورد تأیید کمیته ملی المپیک ایران و شورای المپیک آسیا است.

ورزشکار کیک بوکسینگ واکو با بیان اینکه در بخش موزیکال فرم فعالیت دارم که چند وقت پیش مسابقه داشتیم، تصریح کرد: برای مسابقات کشوری کیک بوکسینگ واکو (موزیکال فرم) از هر استانی چهار نفر برای سافت استایل و چهار نفر برای هارد استایل حضور داشتند، رقابت‌ها به صورت آنلاین در برنامه اسکایپ بود که سطح بالایی داشت. در بخش سافت استایل که مسابقه دادم من و چند نفر از دوستانم مقام اول را کسب کردیم.

سلیمانی اضافه کرد: در اصفهان برای این رشته وقت زیادی گذاشته می‌شود و رئیس کمیته محمد رضا ذره حمایت زیادی از ورزشکاران کیک بوکسینگ واکو انجام می‌دهد.

وی در خصوص فعالیت در کیک بوکسینگ واکو، خاطر نشان کرد: ۱۹ سال دارم و چهار سل است که در این رشته فعالیت دارم، به خاطر کرونا تمرینات مدتی متوقف شد که تا فراخوان مسابقه آمد تمرینات را فشرده شروع کردیم زیرا کرونا باعث شده بود از ورزش دور شویم. برای من اهمیت داشت که برای اصفهان مدال بیاورم برای همین تمرینات سختی را پشت سرگذاشتم.

ورزشکار کیک بوکسینگ واکو اضافه کرد: کیک بوکسینگ واکو (موزیکال فرم) برخورد فیزیکی ندارد و فرمی است که ورزشکار در زمین تنها باید کار خود را به نمایش بگذارد، در این فرم تکنیک و پرش‌های خاص وجود دارد که سخت است

کد خبر 466165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.