حجت نظری به‌طور مشروط استعفایش را پس گرفت/ دیدار با چمران تأیید نشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران دلایل استعفای حجت نظری و منتفی شدن این استعفا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق شناس پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در مورد سرانجام استعفای حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: استعفای ایشان دو هفته قبل به هیأت رئیسه شورای شهر ارائه شد. پس از طرح آن در هیأت رئیسه به بنده و کمیسیون فرهنگی و یکی از اعضای هیأت رئیسه مسئولیت داده شد تا با این عضو صحبت کنیم و مباحث، نکات و گلایه‌های احتمالی را بشنویم.

وی ادامه داد: این جلسه سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و از هیأت رئیسه نیز نژادبهرام در این جلسه حضور داشت که نگرانی و گلایه آقای نظری درباره وعده‌ها و قول‌های شورای شهر بود که در آغاز به مردم داده شده بود و دغدغه‌هایی داشت که چگونه خواسته‌های مردم وصول می‌شود. نکته‌ای دال بر نگرانی شخصی پیدا نکردیم و دغدغه‌های این عضو عموماً درست و مباحثی بود که باید با دقت بیشتری پیگیری می‌شد.

حق شناس با اشاره به جلسه‌ای که این عضو شورای شهر با هیأت رئیسه داشته است، گفت: مباحث شنیده شد و قرار شد این نکات و نگرانی‌ها رفع شود و از وی خواسته شد در جلسات صحن حاضر شود و موضوع استعفا را منتفی کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا درخصوص شروط احتمالی این عضو برای منتقی کردن استعفایش گفت: نکاتی که مدنظر بود در هیأت رئیسه مطرح و قول پیگیری مشکلات توسط خزانه دار و نایب رئیس داده شد و به نظر می‌رسد این موارد علی القاعده موارد اختلافی نبود و هیأت رئیسه هم نقطه نظرات را قبول کردند.

حق شناس در مورد گلایه نظری در مورد بعضی مشکلات داخلی شورا و سنگ اندازی‌های داخلی شورا به ویژه در برابر طرح‌های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: قطعاً حل این مباحث نیاز به زمان و پیگیری دارد و باید راهکار مناسب پیدا کرد و برای تحقق خواسته‌ها مسیر مشخصی شکل گیرد که در این زمینه تلاش می‌شود اما راه حل استعفا نبوده و نیاز به پیگیری و تلاش است و باید همدلانه و مجدانه برای عمل به قول‌هایمان به مردم کار کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایمنا درخصوص اخبار غیر رسمی جلسه برخی از اعضا با مهدی چمران عضو علی‌البدل اول گفت: این خبر هیچ جا تأیید نشد نه توسط اعضای شورا و نه توسط منابعی که قابل استناد باشد و ضمن اینکه اصل دیدار آدم‌ها و شخصیت‌های سیاسی امر پذیرفتنی است و در این روزگار نیاز به گفت‌وگو و تعامل حتی با رقبا و چهره‌هایی که در این شهر دارای تجربه و سابقه هستند، داریم و اگر این اتفاق رخ دهد جای گلایه نیست اما این موضوع قابل تأیید نیست.

کد خبر 466163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.