گروه بسیار سختی داریم/ مربی نیستم که هتل ۵ ستاره بخواهم

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان گفت:‌ فدراسیون هندبال می توانست از تیم های نظامی ورودی نگیرد زیرا همان پول بودجه من می‌شد که در حال حاضر به ورودی مسابقات هزینه تست کرونا هم اضافه شده است.

سروش عرشی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان، اظهار کرد: از لحاظ مالی شرایط خوبی نداریم ولی از لحاظ بازیکن خوب هستیم، یازده سرباز داریم که می‌جنگند. از لحاظ نرم افزار و بودجه ضعیف هستیم که قرار شده از طرف هیئت هندبال اصفهان به ما کمک شود. تیم با توجه به نداشته‌ها خوب عمل می‌کند و در ادامه بهتر هم خواهد شد، از نتایجی که گرفتیم راضی هستم زیرا بازیکنانم دست خالی هستند.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا برای یک مربی سخت نیست که بازیکنی را دو سال پرورش دهد بعد از آن از تیم برود؟ تصریح کرد: این کار هنر من است، ۳۲ سال است در نیروهای مصلح سرمربی هستم. همیشه بازیکنان دو سال می‌آیند و بعد از آن می‌روند، متأسفانه فدراسیون کمکی نمی‌کند اگر می‌کرد این بازیکنان سرمایه‌های ایران هستند که اگر به خدمت در پادگان بروند نابود خواهند شد. فدراسیون از ورودی مسابقات نگذشت و پول آن را کامل گرفت.

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان اضافه کرد: هیئت هندبال اصفهان یک سالن به ما داده و کمک کرده است. فدراسیون هندبال می‌توانست از تیم‌های نظامی ورودی نگیرد زیرا همان پول بودجه من می‌شد که در حال حاضر به ورودی مسابقات هزینه تست کرونا هم اضافه شده است. سربازی که هست برای من کافی است و مربی نیستم که هتل پنج ستاره بخواهم و هتل بی ستاره هم که بدهند در آن استراحت می‌کنم. بازیکنان می‌دانند اینجا سکوی پرش آنها است.

عرشی در خصوص هدف تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان در لیگ برتر هندبال، گفت: هدف ماندن در لیگ است. در گروه ما از اول تا آخر همه خطرناک هستند، اما اگر تیم اول گروه اول به گروه ما بیاید حتی نمی‌تواند از گروه صعود کند. امیدوارم بعضی افراد به جای صحبت جلوی دوربین به تیم کمک کنند تا آینده این بازیکنان خراب نشود. از باشگاه سپاهان و مهندس لطفی به خاطر کمکی که به تیم ما دارند تشکر می‌کنم.

کد خبر 466159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.