لزوم تعریف سازوکار جدی برای سنددار شدن موقوفات

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: موقوفات بدون سند زیادی در استان اصفهان وجود دارد، برای شناسایی پلاک‌های ناشناس و بدون سند بهتر است از نیروهای بازنشسته استفاده کرد چرا که با ظرفیت نیروی انسانی موجود نمی‌توان کار را به خوبی پیش برد.

علی بهبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نظر خود را در خصوص روش انتقام خون سردار سلیمانی اعلام کردند و باید توجه داشت که اظهارات ایشان در همه معادلات جهانی تأثیرگذار است و همه کشورها حرف به حرف اظهارات ایشان را تحلیل می‌کنند تا بدانند به چه نکته‌ای اشاره کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، ادامه داد: در این زمینه در تثبیت موقوفات امیدواریم راه درست را برویم و بتوانیم موفقیت خوبی به دست آوریم، طی سه ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی در این زمینه در استان اصفهان داشته‌ایم، اما به این دلیل که عقب ماندگی ما از گذشته زیاد است باید با برنامه‌ریزی بهتری حرکت کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان ادامه داد: در بخشی از موقوفات که قابل معرفی نیست باید تدبیر جدی داشته باشیم و هنوز در برخی از ادارات اوقاف شهرستانی علی رغم اینکه بخش دیگری با جدیت پیگیری می‌کنند برخی دیگر به این باور نرسیده‌اند که باید تکلیف موقوفات مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه باید همه کم و کاستی‌ها در روند صدور اسناد مالکیت برای موقوفات، شناسایی شده و به شدت مورد رسیدگی قرار گیرد، گفت: باید همه انتقادات و پیشنهادات مطرح شود تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم، موقوفات بدون سند زیادی در استان اصفهان وجود دارد و باید ساز و کار جدی در این زمینه تعریف شود تا شاهد جهش خوبی در زمینه صدور اسناد برای موقوفات باشیم.

بهبهانی خاطرشان کرد: از نیروهای بازنشسته نیز می‌توان برای شناسایی پلاک‌های ناشناس استفاده کرد، چرا که با ظرفیت نیروی انسانی موجود نمی‌توان کار را به خوبی پیش برد.

کد خبر 466154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.